خبرهای داغ:
همزمان با ایام سوگواری بانو صدیقه کبری(س):

سوگواری ایام فاطمیه در قرارگاه عملیاتی16 زرهی برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت جانگداز حضرت فاطمه‌زهرا(س) مراسم سوگواری و عزاداری ایام فاطمیه در قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۲۲۷۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت جانگداز حضرت فاطمه الزهرا(س) مراسم سوگواری و عزاداری ایام فاطمیه صبح امروز با حضور فرماندهان، کارکنان پایور و وظیفه در مسجد حضرت امام خمینی(ره) قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین برگزار شد.

مسئول عقیدتی‌، سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین در این مراسم با تشریح شخصیت وجودی حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: شخصیت این بانوی بزرگوار عظیم است اما وقتی در قاب قرآن قرار گرفته عظمت آن حضرت چندین برابر می‌شود.

حجت‌الاسلام رضا کربلایی‌محمدی شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) را شخصیتی قرآنی و آسمانی برشمرد و افزود: وقتی شخصیت این بانوی بزرگوار در سوره مبارک کوثر بیان می‌شود تمام شبهات و شک‌هایی که نسبت به این حضرت و حضرت رسول اکرم(ص) وجود دارد را پاک می‌کند.

وی به یکی از شئونات نزول سوره مبارک کوثر هم اشاره کرد و ادامه داد: خداوند برای آرامش قلب نازنین پیامبر اکرم(ص) این سوره را نازل کرد تا همگان بدانند کسی که حضرت رسول اکرم(ص) را مورد تمسخر قرار می‌دهد ابتر و ناقص بوده است.

مسئول عقیدتی‌، سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی و تیپ 116 شهید صفوی قزوین با بیان حدیثی از حضرت رسول اکرم(ص) تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) از محبوب‌ترین مخلوقات در نزد حضرت محمد(ص) بوده چراکه خداوند در وجود حضرت فاطمه زهرا(س) تمام خوبی‌های دوعالم را قرار داده است.

 1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها