خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردوئی و راهیان نور سپاه انصارالحسین(ع) همدان خبر داد

اعزام 17 هزار دانش‌آموز از استان همدان به اردوهای راهیان نور

مسئول سازمان اردوئی و راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اعزام 17 هزار دانش‌آموز از استان همدان به اردوهای راهیان نور غرب و جنوب کشور طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۲۲۹۶
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱

حسن ترکمان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در خصوص اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی عنوان کرد: از ابتدای سال 95 تاکنون حدود 17 هزار نفر از دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام شده اند.

وی افزود: از این تعداد 11 هزار نفر به غرب و مابقی که حدود 6 هزار نفر است تا پایان اسفند ماه به جنوب اعزام می شوند.

مسئول سازمان اردوئی و راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در مورد برنامه های بازدید دانش آموزان اعزامی به راهیان نور غرب و جنوب کشور، بیان کرد: دانش آموزان در راهیان نور غرب از یادمان‌های مرصاد، ارتفاعات بازی دراز، پادگان ابوذر، قراویزان که منطقه عملیاتی بچه های همدانی بوده است بازدید کردند.

وی ادامه داد: در راهیان نور جنوب کشور نیز دانش‌آموزان از والفجر8 در اروندرود و فاو، کربلای 4 و یادمان علقمه، شلمچه، معراج الشهدا اهواز، هویزه، دهلاویه، طلائیه، شوش دانیال و فتح‌المبین بازدید می‌کنند.

ترکمان در مورد هزینه های این اردوها، گفت: در مورد هزینه ها با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش و سپاه هم کمک می کند رفت و برگشت غرب کشور 200 هزار ریال در دوره‌های 3 روزه و جنوب 350 هزار ریال است که از 11 مهر تا 15 اسفند ماه اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات