خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانشجویی همدان عنوان کرد

فرهنگ دفاع مقدس ضامن آینده و پیشرفت کشور

​​​​​​​فرمانده بسیج دانشجویی استان همدان گفت: فرهنگ دفاع مقدس ضامن آینده و پیشرفت کشور است به همین دلیل نیز باید این فرهنگ عظیم توسط اردوهای راهیان نور به جوانان و نسل آینده انتقال یابد.
کد خبر: ۸۸۳۲۴۴۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس با بیان اینکه بنابر دلایلی زمان برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی استان تغیر کرده و در سال آینده برگزار می‌شود، افزود: در حال حاضر تمامی جشنواره‌ها و مسابقات مربوط به این کنگره در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و علمی توسط نهادهای متولی آن برگزار شده که از برگزیدگان آنها در اختتامیه کنگره تقدیر به عمل می‌آید.

وی درباره تاریخ برگزاری این یادواره گفت: زمان برگزاری کنگره بزرگداشت 150 شهید دانشجوی استان همدان در اردیبهشت ماه سال آینده مشخص می‌شود.

فرمانده بسیج دانشجویی استان همدان درباره اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور نیز بیان کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور استان از 13 اسفندماه شروع شده و تا 28 اسفند نیز ادامه می‌یابد.

فریادرس عنوان کرد: 3هزار و 300 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان اسفندماه امسال به اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند که این مقدار نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به اعزام 500 دانشجوی استان به اردوهای راهیان نور غرب کشور نیز ابراز کرد: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی است تا دانشجویان با معارف دفاع مقدس و ایثار رزمندگان از نزدیک آشنا شده و این فرهنگ به آنها انتقال یابد.

فرمانده بسیج دانشجویی استان همدان اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس همان گونه که عامل پیروزی مردم در 8 سال جنگ تحمیلی شد می‌تواند هم اکنون نیز به عنوان راهحل مشکلات کشور مورد استفاده قرار گیرد.

وی تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس ضامن آینده و پیشرفت کشور است به همین دلیل نیز باید این فرهنگ عظیم توسط اردوهای راهیان نور به جوانان و نسل آینده انتقال یابد.

فریادرس افزود: لازم است جوانان و دانشجویان با حضور در اردوهای راهیان نور حاضر شده تا ضمن آشنایی با معارف دفاع مقدس ، راه شهدا را در کشور ادامه دهند.

وی بیان کرد: اردوهای زیارتی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور با همکاری دانشگاه‌های سراسر استان و بسیج دانشجوئی در حال برگزاری است که امیدوارم به خوبی برگزار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات