خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسینی مجد:

شهید مطهری پرچم‌دار بیداری جامعه در دهه ۴۰ و۵۰ بود

همدان-امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه شهید مطهری پرچم‌دار بیداری جامعه در دهه ۴۰ و۵۰ بود، گفت: معرفی و آشنایی با آثار شهید مطهری می‌تواند به جوانان مسیر داده و آنان را در برابر این افکار شیطانی دشمن بیمه کند.
کد خبر: ۹۵۹۵۵۶۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در دیدار پرسنل سپاه ناحیه تویسرکان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با اظهار کرد: امروز تعالی جامعه ما در گرو بهره‌گیری از آثار جریان‌ساز شهید مطهری است که ثمرات و برکات این آثار حضور سرنوشت‌ساز جوانان در انقلاب امام راحل و دوران دفاع مقدس بود چراکه آثار شهید مطهری به عنوان یک گنجینه گران‌بها در آن زمان و نیاز جامعه امروزی به حساب می‌آید.

وی با اشاره به نگاه جریان‌ساز شهید مطهری گفت: برای نسل جوان امروز که از تمام زوایا موردهجمه اعتقادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دشمن قرار دارند، معرفی و آشنایی با آثار شهید مطهری می‌تواند به جوانان مسیر داده و آنان را در برابر این افکار شیطانی دشمن بیمه کند.

امام جمعه تویسرکان عرصه جنگ امروز را عرصه جنگ نرم دانست و گفت: امروز جنگ سخت به پایان رسیده و دوران تاریک جنگ است که تا فاصله نزدیک به فرزندان ما رسوخ کرده که آثار شهید مطهری با روشنایی خود می‌تواند با این تاریکی مبارزه کند.

وی با بیان اینکه شهید مطهری پرچم‌دار بیداری جامعه در دهه ۴۰ و۵۰ بود، افزود: سپاه و بسیج باید مانند دوران دفاع مقدس، زلزله، سیل، کرونا و حوادث مختلف با ورود به عرصه فرهنگی این خلأ را پرکند چراکه تمام چشم امید دشمن ضربه زدن به ایران اسلامی در جنگ نرم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار