خبرهای داغ:

بیانیه دانشجویان دانشگاه ملایر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

همدان-تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ملایر در حمایت از خیزش گسترده دانشگاهیان آزاداندیش و حامی فلسطین در جهان برگزار و در پایان مراسم بیانیه دانشجویان قرائت شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۵۵۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ملایر در حمایت از خیزش گسترده دانشگاهیان آزاداندیش و حامی فلسطین در جهان برگزار و در پایان بیانیه‌ای به شرح ذیل قرائت شد.

بسم الله الرحمن الرحیم                                                              

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از مرز های کشور های مسلمان عبور کرده و فریاد مواخذه بر جنایت هایشان از مردمان آزادیخواه کشورهایی که دولت آنها حامیان این اشغالگران هستند نیز به گوش می‌رسد .

در مقابله با اعتراضات اخیر دانشجویان و اساتید آزادیخواه در آمریکا و اخراج و ضرب و شتم آنها و هتک حرمت مقام دانشجو و اساتید همه حاکی از آن است که شعار آزادی بخشیدن به جامعه دانشجویی توسط هیات حاکم بر آنان شعاری بیش نبوده و کشور اصلی که حامی رژیم اشغالگر قدس است قافیه را به حق باخته است.

گستردگی این اعتراضات در اروپا و سرکوب کردن دانشجویان صلح طلب هیچ فایده ای نه تنها به حال منافع این آمران غاصب نخواهد داشت بلکه باعث زبانه کشیدن بیش از پیش آتش خشم جهانیان بر علیه ‌ددمنشی های نتانیاهوهای جهان است.

حال که دانشجویان در سراسر کشور ها شعار عدالت خواهی سر می‌دهند ، رسالت ما دانشجویان ، جوانان و اساتید ایرانی بعنوان مسلمان و حامیان همیشگی غزه شریف دشوار تر از تمام آفاق است.

شهدای ما با قطره به قطره خون پای عدالت و آزادی ایستادند و در جبهه های دادگری از جان در خاک بذر استقلال کاشتند و با خون خود آبیاریش کردند و سال‌های سال امثال حاج قاسم ها بذر های کاشته شده آنان را با رشادت به درختانی تنومند در مقابل هر ظلمی سپر کردند تا امروز الگویی باشند برای ما که نهراسیم و بی محابا به پهنه های اعتراض بپیوندیم و محکومیت این اشغالگران را بر صفحه ظلم دفتر تاریخ مهر تصدیق بزنیم.

دانشجویان خونخواه و استادان پیشگام  آزادی در اروپا و آمریکا پیغام از ما به شما که از پا ننشینید چرا که اعتراض سرکوب دارد و آزادی هزینه.

ما دانشجویان و استادان ایرانی نیز در کنار شماییم و آزادانه آرمان های رهایی فلسطین را با فریاد نشان خواهیم داد ، باشد که استمرار، شجاعت و رادمردی هایمان پایاپای هم موجب فتح قله های آزادی باشد و منتقم خون شهدای مقاومت بوده و با پیروزی خود بر آنان درود فرستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار