خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر

ولایت‌ پذیری مهم‌ ترین ویژگی شهدای دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: یکی از ویژگی های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس ،ولایت پذیری بود.
کد خبر: ۸۸۳۳۰۹۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

حسن ذوالفقاری فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر، در حاشیه برگزاری مراسم وداع با دو شهید گمنام در گفت وگو با خبرنگار بسیج از تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در این شهرستان خبر دادواظهار کرد:پیکر مطهر این دو شهید در روز شهادت بی بی فاطمه زهرا(س)در مهدیشهر برگزار می شود.

ذوالفقاری ضمن دعوت از عموم مردم شهید پرور مهدیشهر برای حضور در این آئین و گرامیداشت شهدای گمنام گفت:شهدای ما با نثار جان خود امنیت وآسایش ما را تامین کردند وامروز وظیفه ماست که راه آنها را ادامه دهیم ودر مسیرشان گام برداریم.

وی در ادامه گفت:یکی از این شهدا 29 ساله در عملیات ایذایی والفجر 8 در بهمن سال 64 در منطقه ام الرصاص با رمز عملیات یا فاطمه الزهراوشهید دیگر 21 ساله در عملیات خیبر در اسفند سال 62 در منطقه جزایر مجنون با رمز یا رسول الله به خیل شهدا شتافتند وجاودانه شدند.

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهربا بیان اینکه مردم مهدیشهر در همه صحنه ها ولایی هستند اظهار کرد:شهرستان مهدیشهر در 8سال دفاع مقدس شهدا وجانبازان زیادی را تقدیم انقلاب کرده است .

وی افزود:یکی از ویژگی های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس ،ولایت پذیری بود که دریافتند که ولایت حیات طیبه است ؛حیاتی که با درک واطاعت ولایت نصیب انسان می گردد.

وی همچنین گفت:مراسم شام غریبان شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س)ودو پیکر پاک ومطهر شهیدان گمنام زمینی وخوش نام ونشان آسمانی در مهدیشهر در جوار مرقد پاک این دوشهید گمنام با حضور مردم ولایتمدار مهدیشهر با سخنرانی ومداحی حاج مهدی فاطمه نیا برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها