نمایشگاه «افلاکیان بی ادعا» در تربت حیدریه برپا شد

همزمان با آغاز به کار دومین کنگره شهدای دانشجویی تربت حیدریه نمایشگاه «افلاکیان بی ادعا» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در صحن شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی تربت حیدریه دایر شد.
کد خبر: ۸۸۳۳۴۸۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
مسئول این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: نمایشگاه افلاکیان بی ادعا همزمان با آغاز به کار دومین کنگره شهدای دانشجوی تربت حیدریه با تشکیل ۷ غرفه فرهنگی و اجتماعی بنام شهدای دانشجویی شهرستان به دنبال پیاده سازی گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج سبک زندگی اسلامی است.
 
فاطمه جلالی افزود: غرفه اول این نمایشگاه در باب مهدویت و مسائل پیرامون آن است که با ارائه پوستر و مطالب مفید به دنبال تبیین مبانی فرج و انتظار است.
 
وی از مشکلات ازدواج سهل و آسان بعنوان غرفه دوم نمایشگاه یاد کرد و گفت: در این غرفه سعی شده تا مشکلات ازدواج و بالا رفتن سن ازدواج و دیواری که باعث شده این امر خداپسندانه مغفول بماند بررسی و از بازدید کنندگان تقاضا می شود که مشکلات پیش رو را برای انتقال به مسئولان بر روی دیوار این غرقه ذکر کنند.
 
جلالی اذعان کرد: با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص ناتوی فرهنگی و فضای مجازی، غرفه های سوم و چهارم نمایشگاه به مباحث فرهنگی و فضای مجاری و تهدیدات و فرصت های پیش رو پرداخته است.
 
وی خاطر نشان کرد: یکی از غرفه های نمایشگاه را به موضوع انتخابات اختصاص دادیم و پازل انتخاباتی از ویژگی های نامزد انتخاباتی اصلح را بر روی نقشه ایران برای بازدید کنندگان ارائه کردیم و از آنها خواستیم تا در صندوقی که تدارک دیده دیدگاه و نظر خود را به رای بگذارند.
 
این نمایشگاه تا روز یکشنبه 15 اسفند برای بازدید عموم دایر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها