خبرهای داغ:
امام جمعه میامی:

رعایت قانون انتخابات، وظیفه اصلی مجریان و کاندیداها است

امام جمعه میامی گفت: مجریان وکاندیداها و همه باید مر قانون را رعایت کنند و مصالح وحال مردم را رعایت کنند وهمه باید دراین راستا احساس مسئولیت کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۳۵۰۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در تهران اشاره کرد وگفت: مقام معظم رهبری در این کنفرانس مهمترین ومحوری ترین مسئله جهان اسلام را مسئله فلسطین دانستند.

وی در ادامه به نشست امنیت مونیخ که نشستی به تمام معنا برای توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی بود، اشاره کرد وگفت: تل آویو، عربستان، ترکیه و آمریکا یاوه گویی هایی برعلیه ایران بیان داشتند که این حرف ها برای ما حرف های تازه ای نیست.

صفائی پور افزود: مسئولان دیپلماسی کشور باید هوشمندانه آنچه را که در شان ملت ایران است  پاسخ یاوه گویی های این دشمنان که همیشه درصدد توطئه علیه نظام هستند را بدهندو مراقب بعضی کشورهای گرگ صفت باشند.

آشتی ملی با هدف بی تفاوتی مردم نسبت به نظام مطرح شد

امام جمعه میامی  به طرح مسئله آشتی ملی در فضاهای رسانه ای مجازی و غیر مجازی اشاره کرد وافزود: این مسئله بانیت اختلاف انگیزی، دو قطبی و دلسرد کردن مردم، نشان دادن بی تفاوتی مردم نسبت به ارزش ها انقلاب که واقعا  طرح این مسائل جای تعجب دارد که در جهت پاک کردن فتنه 88 است.

وی افزود: در کشوری که بعد از 38 سال همه مردم در 22 بهمن طبق گفته رسانه ها دو برابر به صحنه آمدند و در انتخابات، هر دوره مشارکتی بالای 60 الی 70 درصدی دارندو ایرانی که امن ترین کشور جهان است طرح این گونه مسائل چه مفهومی در کشور متحد ویکپارچه دارد؟.

داشتن موشک بالستیک و هر نوع سلاح دفاعی حق مسلم ایران اسلامی است

صفائی  پور به اظهار نظر دشمنان برای آزمایش موشکی وموشک های بالستیک ایران اشاره و تصریح کرد: دشمنانی مدام در حال توطئه بر علیه کشورهای مظلوم و ایران عزیز هستند که به همین جهت کشور برای امنیت خود به موشک بالستیک و هر نوع سلاحی که برای امنیت کشور باشد نیاز داشته و باید در اختیار داشته باشد و انرژی هسته ای را هم حق مسلم خود می دانیم وبه حرف ها و تهدیدات دشمنان گوش نمی دهیم.

امام جمعه میامی افزود: برای اقتدار، امنیت، عزت وامنیت خود باید توانمندی های نظامی خود را افزایش دهیم و اصلا به یاوه گویی ها و حرف های دشمنان توجه ای نداریم.

مردم هیچ کوتاهی برای نظام خود نکردند؛ مسئولان پاسخ اعتماد مردم را بدهند

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری دربیانات اخیر خود که فرمودند؛ مردم گلایه مندند؛ گفت: از مواردی که موجب این گلایه مندی می شود بحث معیشت مردم، فشاری که در زندگی روزمره مردم است،  برخی از مردم فقط با یارانه روزگار می گذرانند، بعضی ها از پرداخت اجاره منزل و امرار معاش خود در مانده اند، مردم از نظر معیشتی در رنجند مسئولان باید فکری به حال قشر محروم کنند  ودر تنظیم بازار برای مردم هر شهر تصمیم لازم را بگیرند.

صفائی پور با بیان اینکه وقتی مردم هر جا لازم بوده به موقع وارد صحنه شده وبه ندای رهبر خود لبیک گفتند و هیچ کوتاهی نکردند ، گفت:  امروز نوبت مسئولان است که پاسخ میلیونی حضورمردم را در 22 بهمن و حضور در صحنه های مختلف را بدهند و باید به وظایف خود در برابر مردم عمل کنند.

امام جمعه میامی به آستانه سال نو اشاره کرد و تصریح کرد: دراین ایام اغنیاء به فکر فقرا باشند وبازاریان و فروشندگان انصاف را رعایت کنند و مردم از اسراف و تجملات خود بکاهند.

وی افزود: یکی از راه هایی که می توان خلا هارا پر کرد حضور در جشن نیکوکاری است که از طرف کمیته امداد برگزار می شود و باید به این روز ها توجه ویژه ای کرد.

مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند/مسئله بیمارستان پیگیری شود

صفائی پور با اشاره به اینکه بعضی از مسئولان احساس می کنند که امام جمعه باید به دنبال زیبا سازی شهر، استخر، بیمارستان و..باشد، تصریح کرد: اگر امام جمعه باید به دنبال این مسائل باشد پس شخص مسئول چکاره است، امام جمعه فقط در پشت تریبون مطالبات به حق مردم را باید مطرح کند ومردم را دعوت به صبر وصبوری کند و مسئولان باید وقتی امام جمعه مسئله ای را پشت تریبون تذکر می دهد دست به دست هم بدهند تا مسئله برطرف شودو مسئول باید پاسخگوی مردم باشد.

وی بابیان اینکه بحث استخر به سروسامان رسیده است، ادامه داد:  با جلسه ای که با حضورنماینده مجلس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دیگ مسئولان داشتیم بحث بیمارستان بارها مطرح شده است و مسئله بیمارستان میامی هم باید بعد از این جلسات برای رفع مشکلات پیگیری شود.

مجریان و کاندیداها مر قانون را رعایت کنند

امام جمعه میامی به دو انتخابات مهم پیش رو اشاره و تاکید کرد: مجریان وکاندیداها و همه باید مر قانون را رعایت کنند و خود وبرنامه خود را معرفی کنند و اقدام به تخریب یکدیگر نکرده و مصالح وحال مردم را رعایت کنند وهمه باید دراین راستا احساس مسئولیت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها