خبرهای داغ:
19 اسفندماه؛

يادواره 42 شهيد شهرستان آرادان برگزار مي شود

کد خبر: ۸۸۳۴۸۶۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
19 اسفندماه يادواره 42 شهيد آرادان در دهستان سروان از توابع اين شهرستان برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از آرادان،‌ يادواره 42 شهيد آرادان در دهستان سروان از توابع اين شهرستان در روز پنج شنبه19 اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنراني حجت الاسلام سيدمهدي ميرعلي اكبري عضو سيره شهداي قم برگزار مي شود.

بر اساس اين گزارش، از تعداد 42 شهيد 11 شهيد از دهستان سروان و بقيه شهدا اهل و زاده روستاهاي پاده، ده نمك، چهارطاق، رامه پايين، رامه بالا، قالي باف و كندقلي خان هستند.

***برگزاري نشست هاي بصيرتي مربيان صاحين در آرادان

مربيان طرح صالحين شهرستان آرادان به صورت ماهيانه در پايگاه عصمتيه به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مختلف مي پردازند.

***نشست بصيرتي با حضور مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه استان سمنان در روستاي كهن آباد

حجت الاسلام والمسلمين غلامرضا قندهاري مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه استان سمنان در نشست بصيرتي كه با حضور بانوان بسيجي در روستاي كهن آباد برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات را اگر خوب و دقيق و با بصيرت انجام دهيم و طبق فرمايشات مقام معظم رهبري و اسلام باشد آرامش و آسايش را در زندگي خود مشاهده خواهيم كرد.

***نشست بصيرتي با حضور مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه استان سمنان در حوزه ام ابيهاي آرادان

نشست بصيرتي با حضور مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه استان سمنان با حضور جمعي از معتمدين جامعه بانوان شهرستان آرادان در حوزه ام ابيها برگزار شد و در اين نشست به ريشه يابي مسائل سياسي روز پرداخته و به سوالات حاضران پاسخ داده شد.

بر اساس اين گزارش؛ در اين نشست بانوان يكي از درخواستهايشان ايجاد مكاني براي اجتماعات بانوان در آرادان بود كه به تصويب رسيد.

*** برگزاري مراسم ختم پدر شهيد سردار كاظمي 19 اسفندماه

19 اسفندماه؛‌ مراسم ختم "سيدعلي نقي كاظمي" پدر شهيد سردار كاظم كاظمي از ساعت 15 تا 18 در مسجد صاحب الزمان شهرستان ‌آردان برگزار مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها