خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خديجه(س)‌سمنان:

توجه به ورزش در تحقق اهداف سازماني اثرگذار است

کد خبر: ۸۸۳۶۲۴۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
 فرمانده حضرت خدیجه(س)سمنان گفت: ورزش در تحقق و مأ‌موریت های بسیج و سپاه بسیار مؤثر است و این مهم می تواند سبب ايجاد انگیزه در افراد و ایجاد روحیه سالم و سلامت جسم در افراد شود.
اعرابيان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان اظهار داشت: برنامه هاي مطلوب و با كيفيتي در ورزش بسیج در طول سال جاری تحقق یافته است و تا حدودی این برنامه ها اهداف و سیاست های ما را مرتفع كرده است.

وي با تأكيد بر اينكه بايد تلاش و کوشش بیشتری به صورت گسترده در راستای تحقق اهداف ورزش بسیج انجام شود، افزود: بسیج در سطح حوزه و پایگاه جایگاه خوبی دارد؛ اما در اين خصوص بايد همت بيشتري گمارده شود.

فرمانده حضرت خدیجه(س)سمنان گفت: ورزش در تحقق و مأ‌موریت های بسیج و سپاه بسیار مؤثر است و این مهم می تواند سبب ايجاد انگیزه در افراد و ایجاد روحیه سالم و سلامت جسم در افراد شود و بالتبع وقتی این روحیه و انگیزه شکل بگیرد، توان برای رسیدن به اهداف و مأموریت های سازمان بیشترخواهد شد و سريع تر و بدون وقفه می توان به آن رسید.

اعرابيان بيان داشت: در اهميت جايگاه ورزش بايد گفت ائمه و بزرگان دين به ورزش اهمیت داده اند و پیامبراکرم(ص) تمامی مردم را به ورزش کردن سفارش كردند؛ بنابراين از این کلام پیامبر(ص) و ائمه اطهارمی توان اينگونه برداشت كرد كه ارزش ورزش و جایگاه آن در رسیدن به اهداف و آرمانهای سازمان حائز اهميت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها