خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک:

حس مجاهدت طلبی برگرفته از دفاع مقدس است

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک تاکید کرد: ما در راس کار خود به افرادی چون شهید رجائی‌ها نیاز داریم تا بتوانیم کشور و ملت را بسوی اهداف رهبری سوق دهیم.
کد خبر: ۸۸۳۶۲۹۰
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

سرهنگ لطفی زاده فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پیرامون "حس مجاهدت طلبی" مه رهبر انقلاب در دیدا اخیر خود با دست اندر کاران اردوهای راهیان نور به آن اشاره کردند اظهار کرد: در فرضیه دفاع مقدس ارزش های ما که برگرفته از نهضت عاشورا متبلور شده و از ارزش ایثار مجاهدت طلبی و ولایت مداری در تابلوی دفاع مقدس منقش شده است.

وی ادامه داد: آن چیزی که امروز در کشور می‌بینیم برگرفته از روحیه مجاهدت طلبی است که توسط این روحیه می‌توانیم از این مسیر پر تلاطم اقتصادی عبور کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک با توجه به نقش مردم در این عرصه گفت: نقش مردم با پیروی از ولایت بعد از گذشت ۴ دهه نقش بی بدیلی بوده و در زمینه های مختلف با حضور پر رنگ و بصیرت مردمی حل شده است.

لطفی زاده یادآور شد: نا گفته نماند که عبور از بحران‌ها نظیر ۸سال جنگ تحمیلی  که اگر حضور مقتدرانه مردم نبود یقینا شکست می‌خوردیم و همچون فتنه‌های ۸۸ و ۹ دی که با تلاش و حضور همه جانبه ملت همیشه در صحنه میسر گشت.

وی افزود: تا کنون ثابت شده که در همه برهه ها یکی از محورهای اصلی که نقش آفرینی کرده است حضور گسترده مردم بوده و در کنار مولفه رهبری و بحث ارزش ها است که این سه رکن اگر نبود امروز نمی‌توانستیم استقلال و اقتدار خود را حفظ کنیم.

لطفی زاده در ادامه بحث نقش ملت اذعان کرد: مردم تا به امروز به درستی نقش خود را از ابتدای انقلاب ایفا کرده اند، طبق فرموده های رهبری همیشه حضور مردم به معنای گلایه نیست بلکه عقایدشان نسبت به مقدسات و رهبرشان را در میدان نشان دادند .

فرمانده سپاه ناحیه یک آبیک در رابطه با وظایف مسئولین بیان کرد: مسئولین باید وظایف و خدمات‌شان را صادقانه انجام دهند و با توجه به قوانین نظام اسلامی برخورد کنند.

وی با اشاره به گفته های رهبری در خصوص اداره جامعه تصریح کرد: جامعه باید با پاکدستی و روحیه جهادی و انقلابی اداره شود و به مشکلات مردم رسیدگی شود.

لطفی زاده در پایان این گفتگو خاطر نشان کرد: متاسفانه ما با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه هستیم و لازم داریم به مسئولین که تلاش کنند تا دغدغه ها برطرف شود.

گفتنی است که ما در راس کار خود به افرادی چون شهید رجائی‌ها نیاز داریم تا بتوانیم کشور و ملت را بسوی اهداف رهبری سوق دهیم.

۱۰۰۷/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها