راوی دفاع مقدس:

کسانی که حیات خود را متکی به تعامل با دشمن می‌دانند، مشکل جهاد اکبر دارند

راوی دفاع مقدس جهاد کبیر را عدم تبیعت از دشمن عنوان کرد و گفت: کسانی که حیات خود را متکی به تعامل با دشمن می‌دانند، مشکل جهاد اکبر دارند.
کد خبر: ۸۸۳۷۱۳۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید حسین آقامیری شب گذشته در اولین یادواره ۱۱ لاله‌ آسمانی روستای مند گناباد گفت: جهاد به معنای تلاش حداکثری در برابر موانع حاکمیت در جهان است و در همین راستا حضرت فاطمه زهرا(س) جهاد را مایه عزت اسلام دانستند.

 راوی دفاع مقدس افزود: در تلاش حداکثری جهاد، تمامی جامعه مجاهد با تمامی توان خود در صحنه جهاد حضور پیدا می‌کنند و اهل بیت(ع) مصداق بارز از این تلاش حداکثری هستند و در ایران اسلامی نیز مردم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تلاش حداکثری کردند.

 آقامیری با بیان اینکه در مسیر جهاد موانع بیرونی و درونی وجود دارد، تصریح کرد: مهمترین مانع درونی در برابر جهاد، نفس اماره است لذا شهدای دفاع مقدس قبل از آنکه اهل جهاد نظامی باشد، در مقابله با نفس اماره که به جهاد اکبر تعبیر می‌شود، پیشگام بودند.

 وی ادامه داد: در شرایط کنونی دشمن با موانع متعدد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای از بین بردن انقلاب اسلامی تلاش می‌کند لذا در این شرایط آن چیزی که مهم است جهاد اکبر و مبارزه با نفس اماره می‌باشد چراکه اگر بنیان اعتقادی جوانان ضعیف باشد در موانع کنونی دشمن شکست می‌خوریم.

راوی دفاع مقدس جهاد کبیر را عدم تبیعت از دشمن عنوان کرد و خاطرنشان کرد: راه پیروزی در جهاد کبیر و اصغر، پیروزی در جهاد اکبر است لذا آدم هایی که در برابر دشمن لکنت زبان می‌گیرند و مقتدر صحبت نمی‌کنند و زندگی و حیات خود را متکی به تعامل با دشمن می‌دانند، مشکل جهاد اکبر دارند و این افراد در برابر نفس اماره خود تسلیم شده‌اند.

 حجت الاسلام آقامیری با بیان اینکه در برابر تهدید دشمن نباید ضعف نشان داد، افزود: وقتی رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که شاید برجام را پاره کند، مقام معظم رهبری بر اساس قرآن پاسخ به این تهدید آمریکا پاسخی مقتدرتر دادند و فرمودند اگر آنها برجام را پاره کنند ما آن را آتش می‌زنیم.

وی به اظهارات برخی از مسئولان به این واکنش مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: برخی از آدم های ضعیف النفس که در جهاد اکبر مشکل دارند در برابر این بیانات رهبری موضع گیری می‌کنند و لبخند می‌زنند لذا این افراد مشکل جهاد اکبر دارند.

 آقامیری با بیان اینکه ایران اسلامی مسئولانی می خواهد که اهل جهاد باشند، افزود: افرادی که ادبیات سیاسی آنها به گونه‌ای است سخنانی را در مقابل بیانات مقام معظم رهبری بیان می‌کنند، هدفشان ایجاد تفرقه در جامعه است لذا این افراد اهل مجاهدت نیستند.

ضمناً در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از ادوات جنگی و صحنه های بازسازی شده از عملیات های دفاع مقدس و وسایل شخصی شهدای روستا برقرار شد که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها