امام جمعه درگز:

فقر، گرانی و اختلاف طبقاتی در کشور، حاصل بازی‌های سیاسی است/ اردوی راهیان نور از ذخایر نظام اسلامی است

امام جمعه درگز فقر، گرانی و اختلاف طبقاتی در کشور را حاصل بازی‌های سیاسی برشمرد.
کد خبر: ۸۸۳۷۱۳۹
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین ملکی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه درگز، که در مصلای الغدیر برگزار شد؛ گفت: امسال ۶ میلیون نفر در ایام نوروز از مناطق جنگی ۸ سال دفاع مقدس بازدید می کنند.

وی افزود: بار معنوی اردوهای راهیان نور بسیار زیاد است و یادآور گوشه‌ای از ایثار، جانفشانی و فداکاری رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است؛ بنابراین اردوهای راهیان نور ذخایر نظام هستند و نباید گذاشت آنها فراموش شوند.

حجت الاسلام ملکی با بیان یک شنبه هفته آینده روز تکریم مادران شهداست گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا یکی از نیازهای کشور است و شهادت مایه عزت ملت است.

وی با ابراز تاسف افزود: دستان پنهانی وجود دارد که قصد دارند مردم را در مقابل شهدا بی‌تفاوت نمایند؛ که باید نسبت به آن در جامعه بصیرت افزایی شود.

خطیب جمعه درگز با تاکید به اهمیت انتخابات اذعان داشت: انتخابات باید با تراز شهدا، ولایت‌فقیه، قرآن کریم و ارزش‌های دینی باشد.

وی ادامه داد: کاندیدای این انتخابات نیز باید مسئولانه، دلسوزانه و متخصصانه به این انتخابات وارد شوند و از جنلال‌آفرینی پرهیز کنند؛ چراکه در آن صورت آن جایگاه کسب شده، غصبی خواهد بود.

وی افزود: نباید در کشور بازی‌های سیاسی رواج پیدا کند؛ چراکه نتیجه آن فقر، گرانی و اختلاف طبقاتی، است که متاسفانه آنرا می توان در کشور مشاهده کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها