۱۶۰ نفر از شهرستان درگز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

۱۶۰ نفر از شهرستان درگز به استعداد سه دستگاه اتوبوس با حضور مسئولان شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۳۷۱۶۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محمدرضا غفاری؛ فرمانده سپاه ناحیه درگز در مراسم بدرقه زائران گفت: مرگ یکی از پدیده های حیات بشری است و کسی نمی تواند از آن فرار کند.
 
وی افزود: اگر مرگ بر اساس احساس مسئولیت باشد؛ بسیار زیباتر و افتخار آفرین است.
 
فرمانده سپاه ناحیه درگز با بیان اینکه جان دادن در راه خدا شهادت است؛ خاطرنشان کرد: امروز زائران به سرزمینی وارد می‌شوند که افرادی با احساس مسئولیت در آن شهید شدند.
 
وی ادامه داد: وجب به وجب این سرزمین‌ها، بدن‌هایی به زمین افتاده اند که سرشار از ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی بودند؛ تا این انقلاب اسلامی به راه خودش ادامه دهد.
 
غفاری با اشاره به وصیت‌نامه شهدا گفت: در وصیت‌نامه شهدا، ملت ایران به حفظ نظام، ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی سفارش شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی ۸ ساله انقلاب اسلامی در واقع جنگ جهانی سوم بود؛ افزود: این افراد مثل ما بودند؛ رشد نمودند و به مرحله ای رسیدند که در برابر تهاجم جهانی دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کردند و وجبی از خاک کشور را به دشمنان ندادند.
 
فرمانده سپاه ناحیه درگز با تاکید به اینکه امروز ملت ایران، میراث‌دار شهدا هستند؛ گفت؛ جوانان ما در ۸ سال دفاع مقدس تاریخ را عوض کردند و دشمن را به زانو در آوردند.
 
وی ادامه داد: بنابراین دشمن نیز ساکت نخواهد نشست و فکر تسخیر جوانان ما با استفاده از رسانه‌های جمعی را در سر دارد تا در این جنگ نرم ملت ایران را شکست دهند که به فضل الهی با بصیرت ملت ایران در آن ناکام خواهند ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها