خبرهای داغ:
برگزار شد:

همایش خانوداه کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین

همایش خانوداه کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با حضور کارشناس مسائل خانواده از استان قم در مجتمع فرهنگی طلائیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۲۹۳
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش خانوداه کارکنان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به منظور از تجلیل از خانواده ها و برگزاری کلاس های آگاه سازی، آسیب شناسی و مشاوره خانواده پاسداران با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در مجتمع فرهنگی طلائیه برگزار شد.

سرهنگ محرمعلی والدی در ابتدا با عرض خیر مقدم مدعوین اظهار کرد: یکی از مسئله هایی که باید در خانواده ها به ان اهمیت داده بشود، قرائت قرآن کریم و خواندن نماز اول وقت در منزل است که تأثیر بسزایی در زندگی روزمره دارد.

وی خاطر نشان کرد: سیره حضرت زینب کبری(س) نیاز جامعه ماست و این سبک زندگی می تواند راه کاری برای نجات و جلوگیری از انهدام خانواده ها باشد، ازمهمترین شاخصه هایی الگویی حضرت زینب (س) که برای نسل امروز نیز قابل قیاس است می توان به ایثار او اشاره کرد.

در ادامه حجت الاسلام محمد جواد زهرایی کارشناس مسائل خانواده از استان قم در این مراسم در خصوص جایگاه زن در خانواده و در استحکام زندگی خانوادگی اشاره و همچنین به رابطه والدین و فرزندان بخصوص حجاب دختران و زنان ایراد سخنرانی نمود.

وی به مصداق های مهر ورزی اشاره کرد و گفت: ابراز کلامی محبت، هدیه دادن، کمک کردن، قدردانی از زحمات، توجه به تغییرات ظاهری، زیبا صدا کردن و آسان گیری از جمله کارهایی است که مردان نسبت به زنان و بلعکس داشته باشند تا زندگی موفقی داشته باشند.

زهرایی یادآور شد: بزرگان دینی ما بهترین و زیبا ترین کلمات با همسر و فرزندان خود صحبت و رفتار می کردند که می توانیم از آنها الگو پذیری داشته باشیم.

در پایان جلسه از خانواده کارکنان با اهداء لوح و یک شاخه گل تقدیر به عمل آمد. همچنین به فرزندان کارکنان هدایایی به رسم یاد بود اهداء گردید.

4001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها