فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد

حفظ و احيای منابع طبيعي حفظ حيات و زندگي آينده

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: هفته منابع طبيعي فرصت مناسب و پرکاري است که با حفظ و احيای منابع طبيعي و درختکاري حيات و زندگي آينده خود و فرزندان خود را حفظ کنيم.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۱۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کريم حميدوند در گردهمايي بهره برداران و زنان روستايي حوزه جامع آبخير فارسبان که با حضور مديرکل منابع طبيعي استان، مديران ادارات شهرستان و بهره برداران و زنان روستايي حوزه جامع آبخير فارسبان در مسجد روستاي محمودوند برگزار شد درختکاري را احيا منابع طبيعي عنوان کرد و افزود: منظور از احيای منابع طبيعي يعني زنده کردن منابع و جنگل هايی که بوده و اکنون از بين رفته است.

وي گفت: متاسفانه در ساليان گذشته به‌علت بهره برداري بي رويه از منابع طبيعي و حضور زودتر از موعد دام‌ها در مراتع باعث از بين رفتن ريشه هاي مراتع و از بين رفتن منابع طبيعي شده به طوري که بسیاری از بلاهاي طبيعي همچون سيل به خاطر عدم وجود مراتع در کوه‌ها به وجود آمده است.

فرماندار شهرستان نهاوند بیان داشت: در گذشته به خاطر کارهاي غير علمي و عدم شناخت جامعه از مراتع و منابع طبيعي مراتع و جنگل هاي ما از بين رفت.

وي افزود : هفته منابع طبيعي فرصت مناسب و پرکاري است که با حفظ و احيای منابع طبيعي و درختکاري حيات و زندگي آينده خود و فرزندان خود را حفظ کنيم.

حميدوند همچنين با اشاره به نزديکي به انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت: دوره 4 ساله شوراها به اتمام رسيد و در سال آينده انتخابات برگزار مي شود.

وي خاطرنشان کرد: از 30 اسفند 95 تا 6 فروردين 96 ثبت نام از نامزدهاي انتخاباتي صورت مي‌گيرد که کانديداهاي انتخاباتي بايد در نظر داشته باشند از هم اکنون به فکر گرفتن گواهي عدم سوء پيشينه باشند تا هنگام ثبت نام دچار مشکل نشوند.

در پايان اين همايش از بهره برداران و زنان روستايي حوزه فارسبان تقدير شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات