کارشناس مسائل فرهنگی:

ماهیت باروت خیس برای نشان دادن ذات کثیف استکبار جهانی است

این کارشناس فرهنگی با بیان اینکه ماهیت باروت خیس برای نشان دادن ذات کثیف استکبار جهانی است، گفت: وجود چنین جشنواره هایی باعث می شود که نسل امروز ما با حقایق و واقعیت ها بیشتر آشنا شود.
کد خبر: ۸۸۳۷۶۱۸
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، ابوالفضل مسجدی کارشناس مسائل فرهنگی در گفتگو با ستاد خبری پنجمین جایزه بین المللی باروت خیس با بیان اینکه یکی ازمولفه های مهم مبانی اندیشه ای حضرت امام(ره) مساله مبارزه با استکبار، مساله ماهیت الهی مبارزه و قیام برای خداست گفت: امام خمینی(ره) با صراحت تمام، آمریکا را شیطان بزرگ نامید و اعلام کرد که هر چه فریاد دارید، بر سر آمریکا بزنید.
وی افزود:حضرت امام(ره) با بصیرت و آگاهی و شجاعت تمام آمریکای جنایتکار را به عنوان راس استکبار جهانی معرفی و مورد خطاب قرار دادند و ا امکان هرگونه تلاش برای نزدیکی و سازش و مصالحه با استکبار را نفی نمودند و آن را نافی عزت مسلمین دانستند.
مسجدی تاکید کرد: برخی داخلیون فکر می کنند که شعار هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید از سوی تعصب است، این در حالی است که این فرمایش امام خمینی(ره) ریشه در ذات کثیف آمریکایی ها در اسلام ستیزی دارد و نباید فراموش کنیم که شیطان بزرگ تمام تلاش خود را برای نابودی اسلام انجام می دهد و انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی که ترویج دهنده اسلام در بین کشورهای دیگر است را خطری برای خود می بیند و در صدد مقابله با آن بر آمده است.
این کارشناس فرهنگی با بیان اینکه ماهیت باروت خیس برای نشان دادن ذات کثیف استکبار جهانی است، گفت: وجود چنین جشنواره هایی باعث می شود که نسل امروز ما با حقایق و واقعیت ها بیشتر آشنا شود.
وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند با ترویج بی دینی در میان ایرانیان، این پشتوانه مهم را از نظام بگیرد، افزود: دشمن تلاش می کند تا با جایگزین کردن اخلاق سکولار و عرفان های کاذب، یک دین تقلیل یافته و انحرافی را به مردم تزریق کرده تا اینگونه به دیانت مردم ضربه وارد سازد.
مسجدی تاکید کرد: دشمن تلاش می کند تا مردم در باورها و اعتقادات طبقه متوسط به گونه ای تاثیر گذارد که رفتار و گفتارآنها آنگونه ای شود که دشمن می خواهد. آنها تلاش می کنند این طبقه متوسط را الگوی جامعه قرار دهند تا دیگر آحاد جامعه نیز از همین افراد پیروی کنند.
این کارشناس فرهنگی در پایان ابراز داشت: اگر انقلاب را دوست داریم، باید گفتمان انقلابی را گسترش دهیم. طرح مباحثی مانند سبک زندگی و روحیه انقلابی برای جلوگیری از همین فعالیت های دشمن است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار