امام جمعه دهلران در یادواره عملیات فتح‌المبین گفت: یادمان‌های شهدای شهرستان دهلران نیازمند توجه ویژه بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۸۳۷۷۲۶
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی شامگاه شنبه در یادواره عملیات فتح المبین که در منطقه دشت عباس برگزار شد اظهار داشت: نتیجه عملیات فتح المبین نشان داد هر کجا کار برای رضای خدا انجام شود فتح الفتوح به دست می آید.

وی گفت: شهرستان دهلران در طول هشت سال دفاع مقدس محل انجام عملیات‌های مهم زیادی بوده که از جمله آنها عملیات فتح المبین بود که در منطقه دشت عباس انجام شد و در این عملیات نیروهای بومی این منطقه به کمک رزمندگان اسلام آمدند و با نثار جان خود برگ زرینی بر منطقه دشت عباس افزودند.

امام جمعه دهلران تصریح کرد: برگزاری یادواره برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگرانی که در عملیات‌های مهمی همچون فتح المبین فداکاری کرده‌اند کمترین کاری است که می‌توانیم برای آنها انجام دهیم، البته برکات یاد شهدا برای نسل کنونی ما بیشتر است.

وی با گلایه از مسئولان بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: باید به یادمان های شهدای این شهرستان توجه بیشتری هم از لحاظ امکانات و هم به لحاظ معرفی در رسانه‌ها برای اطلاع عموم مردم ایران داده شود.

سیدموسوی ادامه داد: این شهرستان با توجه به نقش مستقیمی که در عملیات‌های دوران دفاع مقدس داشته استعداد آن را دارد که یادمان‌های بیشتری در آن ایجاد شود.

وی افزود: از همه مسئولان می‌خواهیم بستری برای برگزاری مداوم یادواره عملیات فتح المبین و همچنین ثبت و ضبط وصیت‌نامه‌ها و خاطرات شهدا و ایثارگرانی که در این عملیات حضور داشته‌اند فراهم شود.

 
ارسال نظرات