خبرهای داغ:
به همت سازمان بسیج جامعه زنان کشور؛

نشست خبری «حقوق بشر آمریکایی»، فردا برگزار می‌شود

همزمان با ایام شهادت راشل کوری، فعال حقوق بشر در حمایت از مردم فلسطین، نشست خبری «حقوق بشر آمریکایی» فردا، دوشنبه 23 اسفندماه، با حضور اندیشمندان، فعالان و قربانیان حقوق بشر توسط آمریکا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۸۱۸۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
فاطمه سادات قریشی، مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه زنان کشور در گفتگو یی«بسیج زنان کشور»؛ با بیان اینکه در آستانه سالروز شهادت بانوی آزادی خواه، راشل کوری نشست خبری برگزار می شود، گفت: این بانوی آزاده یک فعال صلح و عضو آمریکایی جنبش اتحاد جهانی بود که در طول انتفاضه الاقصی به عنوان یکی از فعالان این جنبش به نوار غزه رفت.

وی افزود: راشل هنگامی که بلدوزر نیروهای اسرائیل در نوار غزه قصد تخریب خانه‌های فلسطینیان را داشت، در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در سال 2003، وی می‌خواست راه بلدوزر را سد کند که توسط بلدوزر زیر گرفته شد و به شهادت رسید.

قریشی ادامه داد: این نشست خبری با نام «حقوق بشر آمریکایی» با حضور اندیشمندانی از کشورهای بحرین، عراق، افغانستان، یمن، فلسطین و بوسنی روز دوشنبه، 23 اسفندماه برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست، جمعی از خانواده های شهدای هسته ای، و شهدای ترور از جمله دختر شهید لاجوردی، شهید امانی، خواهر شهید  رکن آبادی، فرشته روح افزا همسر شهید حاتمی، پروین سلیحی همسر شهید مرتضی لبافی نژاد و همچنین  رضوانه میرزا دباغ دختر مرضیه دباغ حضور دارند.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پایان نیز گفت: نشست «حقوق بشر آمریکایی» از ساعت 14 الی 17 در صدا و سیما برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ل

ارسال نظرات