سردار باقرزاده در آیین استقبال از پیکر مطهر 165 شهید دوران دفاع مقدس در خرمشهر:

امسال 536 شهید، تفحص شده و پیکرشان به کشور بازگشته است

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت:در مجموع می توان گفت که امسال 536 شهید تفحص شده و پیکرشان به کشور بازگشته است.
کد خبر: ۸۸۳۸۲۶۹
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، پیکر مطهر 165 شهید دوران دفاع مقدس،همزمان با سالروز رحلت حضرت ام البنین (س) و روز بزرگداشت شهدا به میزبانی بندرخرمشهر و از طریق آبراه اروند وارد کشور شد.
 
در این مراسم که با حضور سردار باقرزاده، مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح،مسئولان لشکری و کشوری،خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین مردم شهید پرور خرمشهر در حال برگزاری است، 4 پیکرشهید به نمایندگی از همه شهدا تشییع شد.
 
گفتنی است پیکر شهدایی که طی روزهای اخیر پیدا شدند در مناطق عملیاتی کربلای4در جزایر اروند شامل ام‌الرصاص و سهیل، همچنین منطقه عملیاتی رمضان در کتیبان, محور شرق دجله و در عملیات‌های بدر و خیبر و عملیات محرم در محور زبیدات عراق کاوش شدند.
 
سردار باقرزاده در این مراسم گفت: امروز جمع کثیری از زائران راهیان نور به زیارت شهدا آمده اند و واقعا مناطق عملیاتی دفاع مقدس بهترین و زیباترین مکان های ایران هستند، چرا که روزگاری شهدا در آن قدم گذاشته اند.
 
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص عملیات تفحص اخیر که منجر به کشف پیکر مطهر 21 شهید شده است, گفت: این شهدا در منطقه عملیاتی مسلم بن عقیل و کربلای6 و در محور عملیاتی کهنه ریک, سلمان کشته, سان واوا,402 و ارتفاعات مقابل سومار در شهر مندلی عراق پیدا شده‌اند و در مجموع می توان گفت که امسال 536 شهید تفحص شده و پیکرشان به کشور بازگشته است.
مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: امروز شهدا را شما تکریم کردیم و مطمئن باشید که اجرتان نزد خدا محفوظ است
کوله بار
ارسال نظرات