خبرهای داغ:
معاون سازمان قضائي نيروهاي مسلح كشور:

مشكلات و كاستي هاي ناجا باید با جديت پيگيري شود

حجت الاسلام فراتی در جمع کارکنان انتظامي شهرستان شاهرود علت اهميت و حساسيت كار پليس را مواجهه مستمر با مردم دانست و تاكيد كرد: از همين رو بايد ناجا را از ساير نيروهاي مسلح متفاوت دانست و مشکلات و کاستي هاي اين سازمان را با جديت پيگيري كرد.
کد خبر: ۸۸۳۸۷۴۵
|
۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام عباسعلي فراتي در جمع کارکنان انتظامي شهرستان شاهرود طي سخناني ناجا را سازماني خاص با مأموريت هاي حساس و پيچيده در بين نيروهاي مسلح خواند و گفت: كار پليس از ظرافت خاصي برخوردار است.

وي علت اين حساسيت و اهميت را مواجهه مستمر نيروی انتظامي با مردم دانست و تاكيد كرد: به همين دليل بايد نيروي انتظامي را از ساير نيروهاي مسلح جدا دانست و مشکلات و کاستي هاي اين سازمان را به جد پيگيري كرد.

فراتي مبارزه قاطعانه و هميشگي نيروي انتظامي با سوداگران مرگ و آسيب هاي موادمخدر و كشف محموله هاي سنگين قاچاق مواد افيوني را توفيقي بزرگ براي كشور عنوان و خاطرنشان كرد: مشاركت عمومي و حضور همه دستگاه و نهادها به ويژه خانواده ها كليد حل اين معضل اساسي است.

معاون سازماني قضائي نيروهاي مسلح كار در نيروي انتظامي را سخت و دشوار توصيف كرد و گفت: در آستانه نوروز 96 هستيم و در حالي كه شهروندان خود را براي سفر و گردش و استراحت آماده مي كنند، ماموران پليس در حال برنامه ريزي براي ارائه خدمات بيشتر و گسترده تر به مردم هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها