مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد:

چهارشنبه سوری امسال در مشهد تلفات جانی نداشت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: حوادث شب چهارشنبه آخر سال 14 مورد آتش‌سوزی جزئی بود که خوشبختانه کشته و مصدوم به دنبال نداشت.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۴۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد؛ آتش پاد دوم حسن جعفری امروز در تشریح جزییات حوادث چهارشنبه سوری افزود: تعداد آتش‌سوزی و عملیات چهارشنبه آخر سال در پارسال 49 مورد بود که امسال این رقم کاهش چشمگیری داشت.

وی بیان کرد: 9 مورد از این عملیات مربوط به مهار آتش ضایعات و لاستیک در معابر سطح شهر بود که با سرعت عمل از گسترش این آتش‌سوزی‌ها جلوگیری شد.

آتش پاد دوم جعفری خاطرنشان کرد: همچنین دیشب تعداد چهار اصله درخت در سطح شهر براثر پرتاب ترقه و روشن کردن آتش، شعله‌ور شده بود که با تلاش آتش‌نشانان به‌سرعت حریق مهار شد.

وی افزود: پرتاب کردن نارنجک دستی به خودروی آتش‌نشانی در خیابان فرهاد نیز از دیگر حوادث دیشب بود که تنها منجر به وارد آمدن خسارت جزئی به این خودرو شد.

این مقام مسئول همچنین اشاره‌ای داشت به حادثه مفقود شدن کودک سه‌ساله در جوی آب چهارراه ورزش و تصریح کرد: جسم بی‌جان این کودک سرانجام پس از شش ساعت تلاش نفس‌گیر در حوالی ساعت 2 بامداد امروز با تلاش تعداد زیادی از نجات گران آتش‌نشانی از آب‌های زیرزمینی بزرگراه آسیایی، نبش آزادی 83 کشف و تحویل تکنسین‌های اورژانس شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها