خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین عنوان کرد

راهیان نور مدرسه‌ای اثربخش برای تمام اقشار جامعه

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: در چنین شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال تهی کردن و به انحراف کشاندن اذهان مردم هستند، راهیان نور مدرسه‌ای اثربخش برای تمام اقشار جامعه است.
کد خبر: ۸۸۳۹۳۶۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
حسن بهادری‌یکتا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین ضمن تبریک به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و با اشاره به اعزام به راهیان نور بیان داشت: راهیان نور از اثربخش‌ترین برنامه‌های فرهنگی معنوی است.

وی عنوان کرد: از سالیان قبل اکثر کشورهای همسو و تحت سلطه استکبار با طراحی نقشه‌هایی برای اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان در صدد تحریف اسلام و انقلاب و تضعیف باورهای اعتقادی و مذهبی آنها هستند که راهیان نور و برنامه‌هایی از این دست این نقشه‌ها را خنثی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: در چنین شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال تهی کردن و به انحراف کشاندن اذهان مردم هستند ،راهیان نور مدرسه اثر بخش برای همگان است.

وی یادآور شد: اخلاص شهدا باعث شده بسیاری از جوانان با طرز فکرهای مختلف در این سفرهای معنوی هم‌پای دیگر جوانان و اقشار انقلابی شرکت کنند و حتی مسئولیت‌های اجرایی و خدمت‌رسانی قبول می‌کنند و به نحو احسن انجام دهند.

بهادری‌یکتا با اشاره به اهمیت این سفر گفت: سپاه فامنین هر ساله به اعزام بسیجیان به مناطق مختلف جنگی اقدام می کند که امسال نیز بیش از یک هزار نفر از اقشار مختلف بسیج به راهیان نور اعزام شده‌اند.

وی گفت: حضور فیزیکی مردم در این مناطق تاثیر بسیاری دارد ولی در کنار آن روایتگری نیز به عمیق‌تر شدن ارتباط بین شهدا و زائرین تأثیر می‌گذارد که این تأثیرات با شناخت اهداف و آرمان شهدا بیشتر خواهد بود.

انتهیا پیام/

ارسال نظرات