خطیب جمعه خلیل‌آباد:

سال ۹۵ سالی پربار در عرصه مقاومت و تداوم ناکارآمدی‌ها در عرصه داخلی بود

خطیب جمعه خلیل‌آباد گفت: سالی که گذشت سالی پربار در عرصه مقاومت بود ولی متأسفانه در عرصه داخلی ناکارآمدی‌هایی نظیر رکود بی‌سابقه و افزایش روز افزون بیکاری‌ها ادامه پیدا کرد.
کد خبر: ۸۸۳۹۷۰۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن سال نو اظهار داشت: سالی که گذشت سالی پربار در عرصه مقاومت بود و ثمره پیروزی‌ها در حلب، موصل و… بود.

وی در ادامه بابیان اینکه متأسفانه در عرصه داخلی ناکارآمدی‌ها در سال ۹۵ ادامه یافت، خاطرنشان کرد: تداوم رکود بی‌سابقه، افزایش روزافزون بیکاری نیز ازجمله ناکارآمدی‌هایی بود که در سال ۹۵ ادامه پیدا کرد.

خطیب جمعه خلیل‌آباد همچنین تصریح کرد: رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و شعرای سبزواری و تبریزی، آیت‌الله شجونی و خانم دباغ نیز از دیگر اتفاقات تلخی بود که در سال ۹۵ رخ داد.

وی بابیان اینکه روی کار آمدن ترامپ در سال ۹۵ ماهیت ظالمانه آمریکا را نشان داد، اذعان کرد: حادثه پلاسکو، تشدید گردوغبار، حادثه قطار سمنان، تداومتحریم‌ها و… نیز از دیگر حوادث تلخ سال ۹۵ بود.

ناهیدی در ادامه ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن تأکید کرد: الگوبرداری از زندگی حضرت زهرا (س) نظیر همسرداری،خانه‌داری، فرزند داری و تلاش درراه جهاد و عبادت نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه عید نوروز ریشه در سنت‌های اقوام ایران دارد، عنوان کرد: عید نوروز مانند بسیاری دیگر از سنت‌های ملی با شئونات اسلامی مخالفتی ندارد و پس ازاسلام تاکنون نیز در میان ایرانیان باقی‌مانده است.

امام‌جمعه خلیل‌آباد در پایان یکی از سنت‌های اصلی این ایام را دیدوبازدید دانست و ابراز کرد: دیدار با خانواده شهدا باید در صدر تمام ملاقات‌ها باشد و همچنین صله‌رحم و دیدار با دوستان نیز در این ایام از اهمیت فراوانی برخوردار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها