سردار سلامی:

لباسی که مسئولین پوشیده اند لباس راحت طلبی و شهرت طلبی نیست/ مشکلات نمی تواند در برابر اراده جهادی مردم دوام بیاورد

جانشین فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه همه ما مسئولین باید همچون رهبر معظم انقلاب دغدغه رفع مشکلات مردم حاشیه شهر را داشته باشیم، گفت: لباسی که مسئولین نظام به تن کرده اند لباس راحت طلبی و شهرت طلبی نیست بلکه لباس خدمت به جامعه است.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۹۸
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار حسین سلامی در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه(س) و توزیع و اهدای 500 سری جهیزیه و 20 هزار سبد معیشتی به افراد نیازمند در میان مردم حاشیه شهر مشهد در سالن 9دی سپاه ناحیه میثم با اشاره به ویژگی ها و هویت انقلاب اسلامی بیان داشت: انقلاب ما، انقلاب مستضعفان است و برای جاری کردن احکام اسلامی و احیای کرامت انسان ها، برقراری عدالت اجتماعی، پیاده کردن طهارت اخلاقی در جامعه، مبارزه با ستمگران، زدودن فقر، اقامه نماز، ایتای زکات، امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد امت نمونه است.

وی خطاب به حاضرین در جلسه ابراز داشت: انقلاب ما درخشش فضایل در روی زمین است؛ پیشوایان ما چون امام(ره) که طلایه دار و پیشگام عدل و مبارزه با ظلم و ستم بود و رهبر عزیز و نازنین ما؛ آن روحانی حکیم و فرزانه که شعله های عشق به مردم و دغدغه رفع محرومیت و فقر از اقشار محروم جامعه بخش مهمی از دغدغه اوست.

سلامی اظهار داشت: برای پیشبرد اهداف جامعه اسلامی و ایجاد بلد امتی طیب با الهام از قرآن؛ سپاه لباس خدمتگذاری به تن کرده است و با کمک نهاد و ارگان های دیگر در صدد برطرف کردن و غلبه بر مشکلات است چرا که انقلاب ما، انقلاب غلبه و شکست قدرت های بزرگ است بنابراین ما می توانیم بر مشکلات کنونی غلبه پیدا کنیم.

جانشین فرمانده سپاه در ادامه افزود: مشکلات نمی تواند در برابر اراده جهادی این مردم دوام بیاورد؛ کافی است مشکلات را بشناسیم و با مسئولیت متعهدانه حرکت کنیم.
 
وی با اشاره به ماموریت و دغدغه حضرت امام خامنه ای نسبت به حاشیه شهر بیان داشت: لباسی که مسئولین پوشیده اند لباس راحت طلبی و شهرت طلبی نیست، بلکه لباس فدا شدن و گذشتن از آبرو برای آبرو دادن به دیگران است. لباس ایستادگی و سترگی در برابر دشمن، لباس تواضع در برابر مردم، لباس حل مسئولیت و خدمت به جامعه است.

سردار سلامی بیان داشت: تا مشکلات حل نشود ما ایستاده ایم و با همت و انگیزه بالا با محرومان و مستضعفان حرکت می کنیم و شهری بهشتی آنگونه که شایسته مشهد است با رأفت و مهربانی می سازیم.

وی در پایان از همه کسانی که در این امر خیر که راه سعادت ماست قدم های بزرگی برداشته اند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها