مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فریمان:

فرزندانی در جامعه موفق تر هستند که والدینی مسئولیت پذیری داشته باشند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فریمان مسئولیت پذیری را از عوامل مهم آرامش خانواده عنوان کرد و گفت: فرزندانی در جامعه موفق تر هستند که والدینی مسئولیت پذیری داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۴۰۰۹۹
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی اصغر سلیمانی در مراسم جشن میلاد  حضرت زهرا(س)و تقدیر از فرهنگ یاران خواهر و همسران نیروهای پایور در سپاه ناحیه فریمان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر، در سخنانی به ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) و خانواده قرآنی پرداخت و مسئولیت پذیری، وفای به عهد، خداترسی و برخورد کریمانه را از ویژگی های خانواده مطلوب و اسلامی خواند.
 
وی در ادامه بابیان اینکه فرزندانی در جامعه موفق تر هستند که پدر و مادر مسئولیت پذیری داشته باشند، مسئولیت پذیری را  از عوامل مهم آرامش خانواده در جوامع مسئولیت پذیر برشمرد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فریمان در ادامه سخنرانی تأمین مخارج زندگی، نام نیک برفرزندان نهادن، ادب آموزی، آموزش قرآن و رهنمون ساختن فرزندان به تقوای الهی را از وظابف مهم مسئول خانواده در جوامع اسلامی ذکر کرد و در پایان ضمن خطیر دانستن مسئولیت همسران و بانوان در رشد و تعالی خانواده، اطاعت از همسر، حفظ اسرار زندگی و تنظیم امور منزل و تربیت صحیح فرزندان را از مهمترین و سرنوشت ساز ترین ویژگیهای مسئولیتی بانوان خواند.
 
در ادامه سرهنگ دوم پاسدار حسین شمس نیز در سخنان کوتاهی باتبریک میلاد حضرت فاطمه(س) ضمن تقدیر از حضور خواهران شاغل و خانواده پایوران در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س)؛ خانواده را کلمه طیبه ای دانست که بنای تشکیل آن برمبنای خیر و برکت است. 
 
فرمانده سپاه فریمان در ادامه نگرش اسلام را به خانواده، نگرش اصیل خواند و خانواده را کانون آرامش و رشد و تعالی معنوی و اخلاقی بیان کرد. 
 
شمس همچنین به مقام عالی حضرت زهرا(س) از منظر قرآن کریم اشاره کرد و بیان داشت: حضرت زهرا(س) خیر کثیر است و از بزرگی حضرت زهرا(س) همین بس که آیه ذی القربی، آیه اطعام، آیه تطهیر در شأن ایشان و اهل البیت(ع) نازل شده است.
 
فرمانده سپاه فریمان در پایان ضمن تشکر از خواهران شاغل در مجموعه و همسران پایوران، موفقیت و اجرای برنامه ها  ومأموریتهای کاری و آرامش روحی پایوران را نتیجه تلاش خستگی ناپذیر و همکاری بی شائبه بانوان بیان کرد و آنها را به ادامه تلاش و مهرورزی تشویق کرد.

شایان ذکر است؛ مولودی خوانی، اجرای مسابقه  فرهنگی، ایستگاه نقاشی کودکان، اجرای نمایش گروه اشک و لبخند و تجلیل از همسران پایوران و خواهران فرهنگ یارشاغل ،اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و پذیرائی نهاراز دیگر برنامه های مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن بود.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها