خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير:

62 نفر در ستاد انتخابات ملاير ثبت نام خود را نهايي کردند

معاون استاندار و فرماندار ويژه ملاير گفت: تا پايان وقت اداري امروز سي‌ام اسفند ماه 95 در مجموع 62 نفر در ستاد انتخابات شهرستان ملاير و ستادهاي فرعي بخش هاي تابعه موفق شدند ثبت نام خود را نهايي کنند.
کد خبر: ۸۸۴۰۲۳۹
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

عبدالعظيم رضايي ضمن بازديد از ستاد مرکزي و ستادهاي فرعي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تبريک آغاز سال 1396 خورشيدي، سالي سرشار از موفقيت، سلامت و بهروزي براي مردم فهيم و فرهنگ مدار شهرستان آرزو کرد و اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان ملاير و ستادهاي فرعي بخش هاي تابعه، همزمان با سراسر کشور، از صبح امروز، پذيراي حضور داوطلبان ثبت نام در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاهاي شهرستان بودند.

وی با اشاره به سرکشي هاي صورت گرفته از ستادهاي فرعي، افزود: خوشبختانه در فرآيند ثبت نام بخش هاي مرکزي، سامن، زند و جوکار نيز هيچ گونه مشکل خاصي ملاحظه نشده و همکاران ما در لحظات پاياني سال 95 شروع سال جديد، کاملا مهيا و در خدمت مراجعين بوده و هستند.

فرماندار ويژه شهرستان ملاير در ادامه به تداوم شش روزه فرآيند ثبت نام تا ششم فروردين ماه اشاره کرد و ابراز داشت: اميدواريم تمام کساني که انگيزه و توانايي کافي برای حضور در اين عرصه مهم را دارند هرچه زودتر براي ثبت نام مراجعه و شاهد برگزاري انتخاباتي شکوهمند با حضور حداکثري در ارديبهشت ماه باشيم.

وی در ادامه به انجام تمامي مراحل ثبت نام به شيوه الکترونيکي اشاره و از داوطلبين ارجمند خواست با تهيه و به همراه داشتن مدارک خواسته شده در اطلاعيه هاي پيشين ستاد انتخابات شهرستان از بروز مشکل و لزوم تکرار مراجعه پيش گيري و عوامل ستاد را ياري دهند.

رضایی در پايان تعداد ثبت نام کنندگان در اولين روز از ثبت نام داوطلبين انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاي شهرستان را 62 نفر عنوان کرد و افزود: از اين تعداد ثبت نام 33 تن در حوزه بخش هاي تابعه و شوراهاي اسلامي روستايي و 29 تن نيز داوطلب شوراهاي اسلامي شهرهاي تابعه بوده اند که موفق شده اند تاکنون ثبت نام خود را نهايي کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات