خبرهای داغ:
عظیم ابراهیم پور:

خرمشهر را جوانانی همچون علم الهدی آزاد کردند

ابراهیم پور در جمع زائران راهیان نور: خرمشهرهایی در کشور وجود دارد که جوانان این کشور همچون جوانان دوران دفاع مقدس باید آن را آزاد کنند.
کد خبر: ۸۸۴۰۲۴۰
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
به گزارش خبرنگار بسیج مستقر در هویزه عظیم ابراهیم پور در مراسم پیشواز سال نو که ساعتی قبل از تحویل سال در مسجد هویزه برگزار شد اظهار داشت:خرمشهر را جوانانی همچون علم الهدی  ها و یارانش و احمد متوسلیان ها و شهید علی هاشمی ها و یارانش و شهدای دیگربا یگدیگر جمع شده و خرمشهر را  آزاد کردند و امروز جوانان این مرز وبوم باید تلاش کنند تا دیگر خرمشهر های این کشور آزاد شود.
وی خطاب به جوانانی که آرزو دارند پا در جای پای شهدا بگذارند کفت:هشت سال دفاع مقدس در برابر این جنگ نرمی که در آن هستیم هیچ به شما ر می آید
ابراهیم پور در جمع زائران راهیان نور ادامه داد:خرمشهرهایی در کشور وجود دارد که جوانان این کشور همچون جوانان دوران دفاع مقدس باید آن را آزاد کنند.
وی عنوان کرد:خرمشهرامروز کشور ما خرمشهر اقتصاد بوده خرمشهر نظام بانکی بود که به روش نظام بانکی غربی ساخته شده و باید این خرمشهر ها آزاد شوند .
ابراهیم پور خاطر نشان کرد:خرمشهر کشور ما خرمشهرنظام آموزشی می باشد که رزندان این سرزمین 12 سال در انبه تحصیل مشغول بوده و بعد از 12سال ر ساخلاق ،اجتماعی و همسرداری یاد نمی گیرند .
4002/پ20/ب/27

ارسال نظرات
پر بیننده ها