خبرهای داغ:
خادم شهدا در طلاییه:

تا ابد خواهم امد چون این را ه ابدی است

نعمت دریشوند در طلاییه علت حضور خود را اینگونه بیان کرد: من این راه را تا زنده ام خواهم امد چون تا ابد راه حسین ادامه دارد.
کد خبر: ۸۸۴۰۵۲۶
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
خادم شهدا در گفت گو با خبرنگار بسیج مستقر در خرمشهر اظهار داشت:بنده بیش از ۷ سال است به طور مداوم حضور دارم و برای آغاز زندگی زنا شویی خود با همسرم این زیارتگاه را انتخاب کردیم که زندگی خود را با مدد شهدا شروع کنیم.

خادم شهدا گفت:نگاه مردم به شهدا همان نگاه عاشورا یی به کربلای ایران بوده و سکوت این منطقه نشان از رازهایی دارد که ناشناخته تر از تمام رازهای هستی است.

درویشوند گفت: راهیان نور به معنای تابیدن نور شهدا در جسم و جان ما می باشد تا با دید بهتری به دنیا و پیرامون خود بنگریم اولین سال زندگی ما نیز در جوار شهدا شروع و امیدواریم ادامه دهنده راه آنان باشیم.

خادم شهدا در پایان افزود: بسیاری از کار های روز مره باعث شده که لز واقعیت های اطراف خود بگذریم جوانان بدانند که برای هر میز و صندلی ریاست و حراست کربلایی صورت گرفته تا به این ارامش و آسایش دست یابند.

درویشوند گفت:انقلاب اسلامی با رهبری مقتدر و دانا نیاز به سربازانی با بصیرت و هوشمند دارد که در تمام مراحل و بحران ها همانند شهدای طلاییه انتخاب درستی داشته باشند.

وی در پایان گفت:شهدا اسرار آفرینش خدا هستند که با مرگ زنده می شوند و حیات دوباره می یابند و عندربهم یرزقون خواهند بود .
 
 
1002/پ20/ب/42
ارسال نظرات
پر بیننده ها