خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان البرز:

زائرین راهیان نور مهمان شهدا هستند

فرمانده سپاه شهرستان البرز: انقلایون پاسداران و بسیجیانی هستند که هر زمان انقلاب به حضور آنها نیاز داشته باشد همیشه در صحنه بوده و با جان و دل آماده خدمت هستند.
کد خبر: ۸۸۴۰۵۳۰
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور مستقر در اهواز، سرهنگ علی رضا حیدری فرمانده سپاه سپاه ناحیه البرز در مراسم اختتامیه سفر راهیان نور زائرین شهرستان که در حسینیه شهید ابوترابی برگزار شد گفت: امنیتی که امروزه کشور در آن غوطه ور بوده از احترام خون شهداست.
وی در ادامه افزود: انقلایون  پاسداران و بسیجیانی هستند که هر زمان انقلاب به حضور آنها نیاز داشته باشد همیشه در صحنه بوده و با جان و دل آماده خدمت هستند.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(علیه السلام) شهرستان البرز عنوان کرد: سپاه ناحیه امام رضا(ع) و سپاه حضرت صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان و شوراها و مسئولان دست به دست هم داده تا این سفر معنوی را برای مردم شهرستان البرز فراهم نمایند.
حیدری اضافه کرد: حضور در این سفر معنوی راهیان نور به دعوت از سوی شهدا می باشد و امید است که در این سفر زائرین عیدی های خودشان را از شهداءگرفته باشند.
این مسئول ادامه داد:عیدی شهدا این است که بدانیم که شهداء در چه راهی قدم گذاشته و رهرو راه آنها بوده و شهداء هرکدامشان یک پیام داشته و وظیفه همگان است که پیام شهداء را دریافت کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(علیه السلام) شهرستان البرزخاطرنشان کرد: خیلی از افراد بوده اند   که تمممتممم تلاششان این است که نام و یاد شهدا کمرنگ گرددو یاد شهدا به تدریج از اذهان مردم به فراموشی سپرده شود.
این فرمانده افزود: امروز جنگ ما فرهنگی بوده و فرماندهان مقاومت بسیج بایستی با کارهای فرهنگی که انجام می دهند این جنگ را هدایت کرده و پیروز و سرافراز از جنگ بیرون بیایند.
حیدری گفت: ما در سال 1396 هستیم و رهبر انقلاب اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال و عمل را شعار سال نام نهادند که ما سربازان ولایت باید در راستای فرمایشات رهبری قدم برداریم و سپاه و بسیج باید در این زمینه راهبر و پیشرو باشد.
وی در خاتمه  با اشاره به انتخابات پیش رو در سال جاری افزود: باید همگان تلاش کرده تا انتخاب اصلحی داشته باشیم و کسانی که انقلابی هستند بر صندلی های مدیریت نشسته باشند نه کسانی که نامحرم این انقلابند .
 
1001/پ30/ب/45

ارسال نظرات
پر بیننده ها