خبرهای داغ:
فعال حوزه رسانه در طلائیه:

شهدا اسرار خدا بر روی زمین هستند

صادق چگینی فعال رسانه در یادمان شهدای طلاییه گفت: این سرزمین پایه گذارحاکمیت انقلاب اسلامی برای مواجه با ابرقدرتهاست.
کد خبر: ۸۸۴۰۵۳۹
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
صادق چگینی فعال رسانه در گفت گو با خبرنگار بسیج مستقر در طلائیه گفت: در جنگ تحمیلی تمام دنیای کفر و استکبار برای خشکاندن ریشه انقلاب قیام کردند اما به درهای اهنین مردان این سرزمین برخورد  و فریاد مظلومانه اباعبدالله را فریاد زدند.

چگینی در ادامه افزود:زنده نگه داشتن شور و هیجان شهادت طلبی در بین جوانان و مردم یکی از مولفه های امنیت ملی کشور است و نباید اجازه داد با حرف های روشنفکر انه جهاد بدلی را جایگزین ان کرد و بنده به عنوان یک رسانه ای تمام تلاش خود را به کار خواهم برد تا در این مسیر افسر جنگ نرم انقلابی باشم.

خبرنگار حوزه دفاع مقدس در ادامه با توجه به حضور میلیونی مردم در این یادمان ها گفت:هیچ دانشگاهی نمی شناسید که بتواند این چنین دانشجویانی را کسب کنند و شاگردان مکتبی و انقلابی را پرورش دهد.مکتب شهدا فراتر از عقل و درک انسان های دنیا زده بوده و تا قیامت رازهای بسیاری نا شناخته باقی خواهد ماند.

وی گفت: یکی از رازهای شهدا انتخاب درست و آگاه به زمان بودن آنها بود که برای آرمان ها وهدف خود حاضر شدند همه چیز خود را با خدا معامله کنند.

چگینی در پایان افزود:چه رازی را شهدا شناخته بودند که برای پرواز و مرگ در راه حق خوشحال بودند و سر از پای نمی شناختند.همه انسان ها برای ماندن تلاش می کنند اما شهادت تنها هنر مردان خداست که تا بی نهایت راه الهی شدن را به انسان ارزانی می دارد.
 
1002/پ20/ب/50
ارسال نظرات
پر بیننده ها