خبرهای داغ:
زائر راهیان نور در طلائیه:

آمده ام تا راه جاودانگی را بیاموزم

زائر راهیان نور در طلائیه: چند سالی که انسان در این دنیا زندگی می کند بهترین ها را انتخاب کرده و انسان عاقل و معتقد برای مرگ هم بهترین را که همان شهادت است انتخاب خواهد کرد.
کد خبر: ۸۸۴۰۵۴۱
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
محمد صالح صدیقی در گفت و گو با خبرنگار بسیج مستقر در طلاییه گفت: بهترین مکان برای تغییر حال است و دعای اول سال در اینجا تفسیر میشود و دگرگونی درونی انسان را می شود تجربه کرد.

وی گفت: دنیا انسان را با حربه های مختلف می فریبد و شهدا کسانی بودند که زنجیر ا ز پای گسستند و دنیا را به پشیزی حساب نکردند کسانی که خدا را ببینند دیگر همه زیبایی های دنیا برایش بی معنی است زیرا خدا زیبایی مطلق بوده و کل زیبایی ها از او منبعث می شود.
 
صدیقی تصریح کرد:چند سالی که انسان در این دنیا زندگی می کند بهترین ها را انتخاب کرده و انسان عاقل و معتقد برای مرگ هم بهترین را که همان شهادت است انتخاب خواهد کرد.

زایر شهدا  در ادامه گفت:من آمده ام که راه جاودانگی و ماندن را بیاموزم و جز شهدا کسی نمی توانند آن را برای من معنی کند و هنر شهدا در خون غلطیدن است که برای معبود بی همتا رقص ناز را با خونفشانی انجام می دهند.

وی در پایان گفت:شیعه اسرار خدا را در دل دارد که هیچ کس توان کشف راز آن را ندارد چگونه با مرگ در راه خدا تازه زندگی آغا ز می شود.
1002/پ20/ب/52
ارسال نظرات
پر بیننده ها