خبرهای داغ:
فرماندار ويژه شهرستان ملاير خبر داد

ثبت‌نام 165 داوطلب در انتخابات شورای شهر و روستای ملایر

فرماندار ويژه شهرستان ملاير از قطعي شدن ثبت نام 165 نفر در پايان سومين روز از زمان تعيين شده جهت ثبت نام داوطلبان در انتخابات شورای شهر و روستای ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۰۸۴۹
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

عبدالعظيم رضايي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: ثبت نام 165 نفر در پايان سومين روز از زمان تعيين شده ثبت نام داوطلبان در شهرستان ملایر قطعي شده است.

وی با اشاره به ثبت نام 11 تن ديگر در حوزه شهر ملاير در سومين روز گفت: با افزودن اين تعداد شمار داوطلبان اين حوزه تا پايان وقت اداري امروز به 44 تن رسيده است.

فرماندار ويژه ملاير با اشاره به ثبت‌نام 55 نفر در حوزه شوراهاي اسلامي روستايي در ستادهاي انتخاباتي فرعي بخش هاي تابعه افزود: با توجه به این امر مجموع داوطلبان کانديداتوري انتخابات شوراهاي اسلامي روستا در شهرستان تا پايان روز سوم به 109 نفر رسید.

وی به ثبت نام 12 داوطلب شرکت در انتخابات شوراهاي اسلامي شهرهاي سامن، جوکار، ازندريان، زنگنه و اسلامشهر آق گل اشاره کرد و ابراز داشت: اميد داريم طي روزهاي آتي بر شمار داوطلبان و افراد علاقمند به حضور در انتخابات شوراها افزوده شده و شاهد انتخاباتي شکوهمند در ارديبهشت ماه سال جاري باشيم.

رضایی همچنین با اشاره به جدول زمان بندی پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا بیان کرد: ثبت‌نام داوطلبان از 30 اسفند ماه 95 آغاز شده و تا ششم فروردین ماه 96 ادامه دارد.

وی یادآور شد: از هفتم تا 16 فروردین ماه اعلام نظر مراجع چهارگانه، از 17 تا 23 فروردین ماه بررسی صلاحيت‌ها در فرمانداری و از 25 تا 31 فروردین ماه نیز اعلام نظر هيئت نظارت خواهد بود.

فرماندار ويژه شهرستان ملاير عنوان کرد: در اردیبهشت ماه نیز اعلام رد صلاحيت‌ها، شكايت داوطلبين رد صلاحيت‌شده، اعلام نظر قطعی رد صلاحيت‌ها و تبليغات انتخاباتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات