خبرهای داغ:
مسیوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر در جمع زایرین راهیان نور:

راهیان نور باعث تقویت فرهنگ ایثار و شهادت می شود

حجت الاسلام معبودی در جمع زایرین کاروان های راهیان نور گفت: دشمنان در صدد هستند تا آرمانهای امام و شهدا را کمرنگ کنند و نباید با سهل انگاری اجازه هجوم به ارزش ها را داد.
کد خبر: ۸۸۴۰۹۶۲
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
به گزارش خبرنگاربسیج مستقر در خرمشهر ،حجت الاسلام معبودی در جمع زایرین کاروان های راهیان نور گفت: دشمنان در صدد هستند تا آرمانهای امام و شهدا را کمرنگ کنند و نباید با سهل انگاری اجازه هجوم به ارزش ها را داد.

وی گفت: بحث کاروان های راهیان نور که چند سالی است در کشور مطرح شده است کار ارزشمند و خوبی بوده که استحکام درونی و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت را در پی دارد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر استان قزوین در ادامه یاد آور شد:در دوران دفاع مقدس فرزندان و مردان این سرزمین رشادت های فراوان و حماسه های جاوید خلق کردندکه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

معبودی تصریح کرد:دشمنان و ایادی استکبار فکر می کردند که با حمله نظامی خواهند توانست کشور را اشغال و انقلاب را نابود کنند اما با ملتی هوشیار و بصیر و رهبری مقتدر و دانا انقلاب اسلامی به اهداف بلند خود در بسیاری از زمینه ها دست یافته است.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باید با شرکت میلیونی و فعال خود در تعیین سرنوشت و آینده کشور حساس باشیم تا برگی زرین دیگری به افتخارات ایران اسلامی بیفزاییم.
 
 1002/پ20/ب/129
ارسال نظرات
پر بیننده ها