خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع ) قزوین:

12 میلیارد تومان تسحیلات برای اقتصاد مقاومتی سه دهستان محروم

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع ) قزوین تصریح کرد: برای سه بخش و دهستان کارهای عمرانی و اشتغال بر اساس اعلام نیاز که خود مردم تشخیص می دهند و با هماهنگی هایی که توسط بخشداران، شوراها و فرمانداران صورت گرفته و در خواست ها به سپاه می اید و در سپاه مرد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۸۴۱۱۷۸
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع ) قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج مستقر در خرمشهر:ناحیه امام سجاد ع که بخش عمده ای از ماموریت های بسیج سازندگی به لحاظ حوزه استحفاظی به جهت زیر ساخت های کشاورزی صنعتی و عمرانی و همچنین محرومیت زدایی که دارد.
وی ادامه داد: کارهای بسیار زیادی را در سالهای گذشته انجام داده و امسال درصدد است برابر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر الگو قرار دادن ۱۰۰۰دهستان برای الگوی کار بسیج سازندگی،ناحیه امام سجاد (ع)  با الگو قراردادن سه دهستان چقر از توابع بخش طارم و دهستان دستجرد علیا و الموت پایین از الموتین شرقی و غربی بناست با اعتباری بالغ بر 2میلیارد تومان برای هر دهستان از طرف سپاه در مجموع 6میلیارد تومان و و 6میلیارد تومان هم ازطرف بخش دولتی که اقای استاندار قولش را داده اند سرجمع حدود 12میلیار تومان می شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع ) قزوین تصریح کرد: برای سه بخش و دهستان کارهای عمرانی و  اشتغال بر اساس اعلام نیاز که خود مردم تشخیص می دهند و با هماهنگی هایی که توسط بخشداران، شوراها و فرمانداران  صورت گرفته و در خواست ها به سپاه می اید و در سپاه مرد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.

محرمعلی والدی گفت: اولویت بندی برنامه ها از سوی قرارگاه محرومیت زدایی بسیج مستضعفین تعیین شده و این ماموریت به قزوین واگذار شده خوشبختانه این سه ماموریت هم در حوزه استحفاظی ناحیه امام سجاد (ع) هست که به عنوان سه دهستان الگو معرفی شده اند و برای هر دهستان مبلغی  بالغ بر ده میلیارد تومان وام قرض الحسنه با کارمزد خیلی پایین در نظر گرفته شده است در صددیم با پایان گرفتن تعطیلات نوروزی این ماموریت که زیر ساخت و کارهای اولیه اش صورت گرفته بتوانیم با هماهنگی بسیج سازندگی استان و دستورات سردار فرماندهی سپاه استان دارنددبتوانینم فراهم کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برای اشتغال پایدار و عامه المنفعه است  تسهیلات را تجمیع و تعاونی هایی که  درخواست های خود را ننطبق بر نیاز عموم مردم دارند بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند .

در کنار این وام های اقتصاد مقاومتی که هست بخش محرومیت زدایی که وجود دارد کارهای عمرانی و زیر ساخت های کشاورزی بویژه در زمینه تب کمک های شایانی را برای مردم خوب و ولایتمدار خودمون انجام بدهیم.
 
1002/پ30/ب/162
ارسال نظرات
پر بیننده ها