خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر اقبالیه:

اعزام 600نفر از بسیجیان شهر اقبالیه به راهیان نور

حسن سلیمانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر اقبالیه اظهار کرد: در نوروز ۹۶، ۶۰۰ نفر از مردم و بسیجیان شهر اقبالیه به استعداد ۱۴ دستگاه اتوبوس به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شدند.
کد خبر: ۸۸۴۱۴۷۷
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸
حسن سلیمانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهر اقبالیه در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: در نوروز ۹۶، ۶۰۰ نفر از مردم و بسیجیان شهر اقبالیه به استعداد ۱۴ دستگاه اتوبوس به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شدند.
وی خاطر نشان کرد: در این زمینه فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شورای و شهرداری شهر اقبالیه جهت هر چه بهتر اجرا شدن این اردوها و رفاه حال زائرین خدمات و پشتیبانی لازم صورت گرفته است.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء (ع) شهر اقبالیه ابراز کرد: در این سفر از محصولات فرهنگی، سی دی شهداءو … برای زائرین در نظر گرفته شده است.
سلیمانی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص راهیان نور اشاره کرد و گفت: راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است و نقش دستگاه های فرهنگی باید در این حرکت عظیم فرهنگی پر رنگ تر باشد.
وی یادآور شد: در صورت هماهنگی های بیشتر برای تشکیل این حرکت فرهنگی اثر خود را به واقع خواهد گذاشت که الحمدلله در این زمینه شهرداری و شورای شهر اقبالیه پشتیبانی خوبی داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد.
 
1001/پ20/ب/193

ارسال نظرات
پر بیننده ها