خبرهای داغ:
زائر شهدا:

استشمام عطر شهدا روح نواز است

محسن شعبانی گفت:حضور در مناطق عملیاتی واستشمام عطر دل انگیز شهدای گرانقدر در مناطقی که جلوه ایثار و از خودگذشتگی آنان را تداعی می‌کند بسیار آرام بخش و روح نوازاست و یادآور رشادت‌های جوانان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۸۸۴۱۴۸۰
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱
محسن شعبانی مسئول حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین با اشاره به اردوهای راهیان نورگفت: زیارتگاهایی که با تربت مقدس شهدامتبرک شدند خیلی تاثیر زیادی برجوانان ما می گذارد و خیلی از جوانان بودند که هیچ اعتقادی نداشتند وقتی به این مناطق آمدند در روحیه و اعتقادشان خیلی تاثیرگذاشته و متحول شدند.
شعبانی یادآور شد: حضور در مناطق عملیاتی واستشمام عطر دل انگیز شهدای گرانقدر در مناطقی که جلوه ایثار و از خودگذشتگی آنان را تداعی می‌کند بسیار آرام بخش و روح نوازاست و یادآور رشادت‌های جوانان این مرز و بوم است.
وی افزود: اردوهای راهیان نور یعنی تفهیم و ترویج این فرهنگ در رگ‌های کشور که همین جوانان هستند.
شعبانی تصریح کرد: ما به عنوان خادم مردم و شهدای گرانقدرباید برای هرچه بهتر و بیشتر برگزار شدن این واقعه کم نظیر تلاش و کوشش کنیم.
وی عنوان کرد: پیرو بیانات مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست برنامه ای ویژه برای جمع آوری آثار شهدا و مصاحبه با خانواده‌های آنان انجام شده است که برخی از آن مصاحبه استفاده و مستندی از زندگی شهیدان ساخته شده است.
 
1001/پ20/ب/196
ارسال نظرات
پر بیننده ها