خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر خبر داد

ثبت‌نام قطعی ۱۰۹۵ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای ملایر

فرماندار ویژه شهرستان ملایر از ثبت نام قطعی یک هزار و ۹۵ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۱۵۷۳
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
عبدالعظیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر بیان کرد: پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام از ۳۰ اسفندماه سال ۹۵ آغاز شدو تا ساعت ۲۴ ششم فروردین ماه سال ۹۶ادامه داشت.

وی افزود: دراین دوره یک‌هزار و ۹۵ داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در زمان تعیین شده ثبت نام در ستاد انتخابات ثبت نام خود را قطعی کردند از این تعداد ۲۳۳ نفر داوطلب در حوزه شهری و ۸۶۳ نفر داوطلب در حوزه روستایی ثبت نام کردند.

رضایی اظهار داشت: در روز پایانی ثبت نام تعداد افراد نسبت به روزهای گذشته بسیار بیشتر بود تعداد مردان یک‌هزار و ۴۰ نفر و تعداد خانم‌ها هم ۵۵ نفر می باشند وی افزود: بعد از ثبت نام استعلام افراد از مراجع چهارگانه انجام می‌شود مراجع چهارگانه بعد اعلام از سوی فرمانداری برای استعلام ۱۰ روز فرصت دارند نتیجه را به هیات اجرایی اعلام کنند.

معاون استاندار همدان گفت: هیات اجرایی یک هفته فرصت دارد تا نتیجه تایید صلاحیت‌ها را به هیات نظارت اعلام کند و هیات نظارت هم باید ظرف مدت یک هفته نتایج تایید صلاحیت داوطلبان را اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه بعد از اعلام نتایج تایید صلاحیت‌ها داوطلبان معترض ۱۰ روز فرصت دارند تا اعتراض خود را اعلام کنند، گفت: در مدت این ۱۰روزه داوطلبان فرصت دارند اعتراض خود را نسبت به رد صلاحیت به مراجع مربوطه انتخابات پیگیری و اعلام کنند.

رضایی گفت: خوشبختانه شاهد تبلیغات زودهنگام از سوی داوطلبان در ملایر نبودیم و مشکل خاصی در روند ثبت نام هم وجود نداشته است.

وی افزود: در ابتدای روزهای ثبت نام استقبال چندانی در حوزه روستایی برای ثبت نام داوطلبان در شهرستان ملایر را شاهد نبودیم.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به اینکه با تلاش‌ها و پیگیری‌ها و اطلاع رسانی‌هایی که صورت گرفته شد، گفت: در روزهای اخیر شاهد استقبال داوطلبان در نقاط روستایی طی دو روز پایانی بودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات