خبرهای داغ:
فرماندار آبیک:

۹۲ درصد روستاهای آبیک به میانگین حد نصاب ثبت‌نام شوراها رسیدند

فرماندار آبیک با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه‌های انتخابات، گفت: ۹۲ درصد روستاهای آبیک به میانگین حد نصاب ثبت‌نام شوراها رسیدند.
کد خبر: ۸۸۴۲۲۶۳
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
علی رحمانی فرماندار آبیک در گفت وگو با خبرنگار بسیج در قزوین؛ از ثبت نام ٨٩ نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان آبیک در پنجمین روز از مهلت نام‌نویسی خبر داد و گفت: در پنجمین روز از زمان ثبت نام از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مجموع ۸۹ نفر به فرمانداری و بخشداری‌های این شهرستان مراجعه و اقدام به ثبت نام نموده‌اند.
وی با اشاره به اینکه روند انتخابات تا کنون به سرعت در حال انجام است، افزود: از آغاز ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شوراهاى اسلامى شهر و روستا یعنی از سی‌ام اسفند ماه سال ۹۵ تا امروز جمعه چهارم فروردین ماه  ۳۰۹ نفر در شهرستان آبیک ثبت‌نام کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه از این تعداد، ۸۶ نفر مرد و سه نفر زن بوده‌اند، تصریح کرد: تاکنون میانگین حد نصاب ثبت‌نام در حوزه‌ها اعم از شهر و روستا بالغ بر ۹۱ درصد است.
فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: امروز از شهر آبیک ۱۱ نفر مرد  و یک نفر زن، در بخش مرکزی ۴۸ نفر مرد و یک نفر زن و در بخش بشاریات ۲۷ نفر مرد و یک نفر زن کاندیدای انتخابات شوراهای اسلامی روستا و شهر شده‌اند.
این مسؤول با اشاره به آمار ثبت‌نام کنندگان در روزهای قبل عنوان کرد: در چهارمین روز ۵۷ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۳ نفر مرد و چهار نفر زن بودند. در روز سوم از ثبت‌نام هم ۶۴ نفر، که از این تعداد ۶۲ نفر مرد و دو نفر زن هستند.
رحمانی با بیان اینکه در دومین روز از ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، ۴۴ نفر ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد ۴۱ نفر مرد و سه نفر زن بودند، ادامه داد: در اولین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۵۵ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۸ نفر مرد و هفت نفر زن بودند.
وی با تأکید بر اینکه از این تعداد ۸۶ نفر مرد و ۳ نفر زن در شهرستان آبیک نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بوده و اقدام به ثبت نام نموده‌اند، عنوان کرد: ثبت نام تعداد ۸۶ نفر داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آبیک به تفکیک مطرح می‌شود.
فرماندار شهرستان آبیک در پایان مطرح کرد: در شهر آبیک ۱۱ نفر مرد و ۱ نفر زن نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر آبیک؛ در بخش مرکزی ۴۸ نفر مرد و ۱ نفر زن نامزدانتخابات شوراهای اسلامی روستا و در بخش بشاریات ۲۷ نفر مرد و ۱ نفر زن نامزد انتخابات شوراهای اسلامی روستا کرده‌اند.



6001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها