عضو کارگروه اجتماعی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه:

توزیع ۵ هزار بسته فرهنگی و پاکت زباله در روز طبیعت در تربت حیدریه

مدیر خدمات شهری شهرداری تربت حیدریه گفت: به منظور حفظ بهداشت و زیبایی طبیعت در روز 13 فروردین و عدم رها سازی زباله ها توسط شهروندان اقدامات و خدمات قابل توجهی در این زمینه به شهروندان ارائه می شود.
کد خبر: ۸۸۴۲۸۸۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
 هادی مقدم نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی اظهار کرد: از ساعات آغازین روز ۱۳ فروردین نیرو های خدمات شهری تنظیف و شستشوی معابر اصلی مبادی ورودی و خروجی شهر آغاز خواهن کرد و بیش از ۵۰۰۰ هزار بسته فرهنگی و پاکت زباله که تهیه و بسته بندی شده در ابتدای مسیر های گردشگری شهرستان در بین همشهریان توزیع می شود.
 
وی ادامه داد : همچنین در روز طبیعت به منظور فرهنگ سازی بیشتر در امر توجه به تفکیک مواد بازیافتی با تشکیل و استقرار ۳ اکیپ با عنوان گروه همیاران طبیعت و بازیافت در پارک های سطح شهر اقدام به توزیع بیش از از ۳۰۰۰ هزار بسته فرهنگی و کیسه زباله تجزیه پذیر با همکاری اداره محترم حفاظت محیط زیست مخصوص مواد بازیافتی خدمات ویژه ای به شهروندان ارائه می شود.
 
مدیر اداره خدمات شهری شهرداری تربت حیدریه از جانمایی صندوق های مکانیزه پسماند در ورودی های شهر و پارک ها و آماده باش نیرو های خدمات شهری از دیگر اقدامات روز طبیعت عنوان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها