خبرهای داغ:
برگزار شد:

اردوی نوروزی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه در شهر تاریخی یزد

معاونت امور بین الملل دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین با هدف آشنایی و معرفی بیشتر فرهنگ غنی ایران، اردوی نوروزی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه را در اولین شهر خشتی جهان برگزار کرد.
کد خبر: ۸۸۴۳۱۲۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اردوی نوروزی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه در سال 96، با همکاری دانشگاه یزد از تاریخ 5 تا 9 فروردین ماه در شهر یزد و با حضور 300 دانشجو از 15 ملیت برگزار شد.

در برنامه اختتامیه اردوی نوروزی دانشجویان غیر ایرانی  که روز 9 فروردین در تالار اجتماعات دکتر جلیل شاهی دانشگاه یزد و با حضور دکتر بیات معاون امور بین الملل، دکتر برزگر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر املشی مدیر شناسایی و جذب دانشجویان غیرایرانی دانشگاه و سایر همکاران و مسئولان دانشگاه بین المللی امام خمینی ره و همچنین مسئولان دانشگاه یزد ، دکتر محمد صالح اولیا رییس دانشگاه یزد ، دکتر مروتی معاون دانشجویی، دکتر نژاد کورکی مدیر همکاری های علمی و بین المللی  و دکتر فرشی سرپرست دانشجویان غیرایرانی دانشگاه یزد برگزار شد.

دکتر بیات ضمن تبریک سال نو  و تشکر از همکاری دانشگاه یزد به خاطر حسن همکاری با دانشگاه بین المللی امام خمینی ره برای برگزاری اردوی نوروزی دانشجویان غیرایرانی ، هدف از برگزاری اردو را معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی به دانشجویان غیرایرانی دانشگاه اعلام کرد.

دکتر برزگر نیز ضمن ابلاغ پیام تبریک و تشکر دکتر نائینی به اعضای حاضر در مراسم اختتامیه اردوی نوروز 96   را به خاطر اینکه با مشارکت یک دانشگاه دیگر کشورمان برنامه ربزی شده بود را بهترین اردو دانست. اردوی نوروز 96 در فضایی دانشگاهی و در راستای توسعه همکاری های علمی و بین المللی در یکی از بهترین دانشگاه های ایران یعنی دانشگاه یزد برگزار شد.

دکتر اولیا صالح رییس دانشگاه یزد نیز ضمن خوشامد گویی به دانشجویان غیرایرانی ، و از اینکه دانشگاه یزد در نوروز 96 میزبان دانشجویان غیرایرانی دانشگاه بین المللی امام خمینی ره است ابراز خرسندی کرد و ضمن اشاره به ویژگی های بارز استان یزد این شهر را در زمره 3 شهر برتر کشور از حیث گردشگری دانست و گفت از سوی مقام معظم رهبری لقب دارلعلم و دارالعباده به شهر یزد اعطاء شده است.

شایان ذکر است در این مراسم  به نفرات برتر مسابقات جوایزی اهدا شد. بازدید از آثار تاریخی شهر یزد، برنامه شبی با قرآن و برگزاری مسابقات فرهنگی و وزرشی دانشجویان غیر ایرانی از بخش های مختلف این اردو بود.

همچنین در پایان اردو نمایندگان دانشجویان غیرایرانی دانشگاه از ملیت های مختلف از جمله سوریه، افغانستان، پاکستان، هند، چین، لبنان، تاجیکستان، قرقیزستان ضمن تبریک عید نوروز به مسئولان و برگزار کنندگان اردو ، از زحمات آنان برای برگزاری اردو و برنامه های فرهنگی  و ورزشی در طول اردو تشکر و قدردانی کردند.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها