خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان:

تفکر بسیجی باید در عرصه فرهنگی، سیاسی و مدیریتی کشور نهادینه شود

اصلانی گفت: تفکر بسیجی بایستی در این عرصه فرهنگی نهادینه شود و به عنوان یک فرهنگ جاری و پیش‎رو مردم بتواند خود را نشان دهد.
کد خبر: ۸۸۴۳۱۶۹
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج؛ مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفت‌وگویی پیرو اظهارات سردار غیب‎پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین مبنی بر اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی است که همواره خود را مدافع جان و مال مردم می‎داند گفت: برای انتقال این فرهنگ ناب بسیجی که فرهنگ و نماد خدمت ، اخلاق، معنویت و توجه به عرصه‎های مختلف علمی و دارای دغدغه پیشرفت کشور است، به عرصه‎های مختلفی از جمله عرصه فرهنگی نیاز داریم.
اصلانی در ادامه این مطلب عنوان کرد: تفکر بسیجی باید در عرصه فرهنگی و سیاسی و مدیریتی نهادینه شود و به عنوان یک فرهنگ جاری و پیش‎رو مردم بتواند خود را نشان دهد؛ انتقال این تفکر در عرصه فرهنگ در خانواده و همین‎طور در سطح آموزش‎های رسمی در مقطع پیش دبستان گرفته تا مقاطع مختلف تحصیلی قابل انجام است.
 
 مسئول بسیج جامعه زنان اظهار داشت: تا زمانی که در عرصه‎های آموزش شاهد وجود کتاب‎های غیردینی و همین‎طور علوم انسانی غیراسلامی هستیم، به سختی می‎توان این فرهنگ را در بین جوانان گسترش داد، اما اگر علوم انسانی کشورمان اسلامی شود انتقال چنین تفکری خیلی سریع‎تر محقق خواهد شد.
 
اصلانی ادامه داد: جوانان ما با انگیزه‎های انقلابی و دینی خود در صدد ترویج این فرهنگ هستند که نمونه‎هایی از آن را در اردوهای جهادی، راهیان  نور و اردوهای زیارتی و در عرصه خدمت رسانی به مردم می‎توان مشاهده کرد.
 
مسئول بسیج جامعه زنان تاکید کرد: اگر در ساحت فرهنگی و سیاسی ساز و کار این فرهنگ و تفکر بسیجی را فراهم کنیم قطعا گسترش این فرهنگ خیلی سریع‎تر و نهادینه‎ شده‎تر پیش خواهد رفت، ازاین‎رو بایستی موانع را از پیش‎رو برداریم و  مسئولان و دست اندرکاران نیز با همت بالا نسبت به تغییر علوم انسانی غربی مبادرت ورزند و باید یک بازنگری داشته باشند و محقق شدن سند ملی آموزش و پروش نیز یک گام بسیار متقنی در ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و تفکر پیشرفت کشور است. 
 
منبع: بسیج نیوز
ارسال نظرات