خبرهای داغ:
توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین

برگزاری دوره آموزش قرآن در ماه رجب ، شعبان و رمضان در شاهرود

دوره آموزش قرآن کریم بمدت سه ماه در دارالقرآن الکریم امام حسن مجتبی (ع) شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۴۴۸۸۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

محمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از برگزاری دوره آموزشی قرآن کریم به همراه کارگاههای آموزشی در ماههای رجب ، شعبان و رمضان خبر داد.

وی گفت: احیای جلسات سنتی قرآن کریم در قالب طرح تلاوت نوردر سه ماه رجب ، شعبان و رمضان  توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین در سطح شهرستان در حال برگزاری می با شد.

ابراهیمی با اشاره به تاکیدات مقام معظم در مورد توجه به مسائلی مانند آسیب‌های اجتماعی، مسائل فرهنگی و جنگ نرم بیان کرد: عمل به منویات مقام معظم رهبری پیرامون توجه به مسائل فرهنگی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی در این سه ماه می باشد.

وی روخوانی، روان خوانی و تجوید وی‍ژه خواهران و برادران در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را از دوره‌های آموزشی این طرح اجرایی عنوان کرد و افزود: این دوره‌ آموزشی ازدهم فروردین الی دهم تیرماه  همه روزه و از ساعت 16 درشاهرود خیابان پانزده خرداد ،  دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) برگزار می گردد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: تحقق فرهنگ قرآن و عترت ، تقویت و گسترش انس با قرآن کریم در اقشار مختلف جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان، ترویج آیات و مفاهیم قرآن کریم در حوزه فرهنگ عمومی از دیگر اهداف این دوره‌ است.

لازم به ذکراست: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به موسسه فرهنگی بین الحرمین به نشانی شاهرود خیابان 22 بهمن مراجعه نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها