خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید «کاظم امرایی» عنوان کرد

بازسازی دبستان«هدف» سرخلیج نهاوند در انتظار تامین اعتبار

مسئول گروه جهادی شهید «کاظم امرایی» گفت: در صورت تامین اعتبار دبستان هدف روستای سرخلیج نهاوند را مرمت و بازسازی خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۸۴۶۵۳۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

ایمان قیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: گروه جهادی شهید «کاظم امرایی» در سال 94 و با 20 نفر عضو در پایگاه امام رضا(ع) روستای سرخلیج نهاوند و به پیشنهاد فرمانده وقت حوزه شهدای گیان نهاوند شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: قبل از تشکیل گروه جهادی شهید «کاظم امرایی»، با همراهی تعدادی از دوستانم مسجد و زینبیه روستای کرک علیا را رنگ آمیزی کردیم.

فرمانده پایگاه امام رضا(ع) در ادامه گفت: مدتی که سربازی را در حوزه شهدای گیان را سپری می کردم با توصیه فرمانده وقت حوزه آقای احمدوند اقدام به تشکیل گروه جهادی شهید «کاظم امرایی» کردیم.

وی اظهار داشت: ساخت زینبیه روستای سرخلیج با کمک خیرین در مدت 20 روز، رنگ آمیزی مسجد و تعمیر سرویس بهداشتی روستا و رنگ آمیزی کلاس های دبستان هدف سرخلیج و رنگ آمیزی یک مدرسه دخترانه در گیان نهاوند از جمله مهمترین اقدمات گروه شهید «کاظم امرایی» از زمان تشکیل آن تا کنون است.

مسئول گروه جهادی شهید کاظم امرایی درمورد برنامه های آتی این گروه گفت: مدرسه ابتدایی هدف سرخلیج از فقر امکاناتی زیادی مثل نداشتن دیوار حیاط مدرسه، شیر آب، سرویس بهداشتی و ... رنج می برد، در صورت تامین اعتبار به زودی اقدام به تعمیر و مرمت مدرسه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات