خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید «هادی مختاری دلیر» عنوان کرد

اردوهای جهادی بستر مناسبی برای خودسازی

مسئول گروه جهادی شهید هادی مختاری دلیر رزن گفت: اردوهای جهادی بستر مناسبی برای خودسازی است.
کد خبر: ۸۸۴۷۵۵۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

عباس طاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به عضویت در پایگاه شهید چمران روستای خورونده از توابع دمق شهرستان رزن اظهار داشت: کار من بنایی و گچ کاری است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته با دعوت دوستان و بسیجیان پایگاه شهید چمران به عنوان مسئول گروه جهادی «شهید هادی مختاری دلیر» انتخاب شدم؛ گروهی که چند سالی بود فعالیت های جهادی انجام می داد.

مسئول گروه جهادی «شهید هادی مختاری دلیر» افزود: در مدت یک سالی که در این گروه جهادی هستم در چندین روستای دمق اقدام به برگزاری اردو کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) تکمیل ساخت خانه یک نیازمند در روستای جعفرآباد را برعهده داشتیم، ابراز داشت: در این اردوی جهادی که بیش از 10 روز طول کشید علاوه بر سفید کاری و ساخت سرویس بهداشتی، لوله کشی ساختمان را نیز انجام دادیم.

طاهری اظهار داشت: با دعوت فرمانده پایگاه روستای کهریز بغازی، پایگاه بسیج این روستا را در مدت 4 روز ساخته و به بهره برداری رساندیم.

وی ادامه داد: در کنار فعالیت های عمرانی، کلاس های فرهنگی و آموزشی مثل؛ قرآن، احکام، کامپیوتر، خیاطی و ... در طول روند برگزاری اردوهای جهادی نیز برگزار شده است.

این جهادگر بسیجی افزود: ویزیت رایگان و توزیع اقلام دارویی و بهداشتی به صورت رایگان نیز از دیگر اقدامات گروه جهادی «شهید هادی مختاری دلیر» در طول یکسال گذشته بوده است.

وی با اشاره به عضویت 15 بسیجی در این گروه جهادی، تصریح کرد: اردوهای جهادی بستر مناسبی برای خودسازی است، تلاش ما این است که با کارهای کوچکی که انجام می دهیم میزان محرومیت منطقه مان را کاهش داده تا مدیون خون شهدا نباشیم.

طاهری در پایان عنوان کرد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده توسط فرماندهی محترم حوزه امام حسن(ع) دمق، قرار شده است که گروه جهادی شهید «هادی مختاری دلیر» و گروه جهادی «شهید ستاری» با یکدیگر ادغام شوند تا روند خدمات رسانی مطلوب تری داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات