احمد درویشی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، گفت: حضرت علی(ع) بزرگترین مدافع اسلام و یار نبی مکرم اسلام بود.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۰۰
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب،حجت الاسلام والمسلمین محمود عظمتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب در جمع معتکفین روستای کولغ کاشی بخش بندزرک شهرستان میناب، گفت: حضرت علی (ع) بزرگترین مدافع اسلام و یار نبی مکرم اسلام بود.

وی، با توجه به ایام میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز مرد، افزود: حضرت علی (ع) در تمام مراحل زندگی در کنار پیامبر و در آغوش ایشان پرورش یافت و نخستین کسی بود که اسلام آورد و حامی و یارو فدائی پیامبر و اسلام بود و در تمامی جنگ ها شجاعانه در کنار پیامبر ایستاد و از اسلام دفاع کرد.

این مسئول، گفت: عبادت و بندگی، تفسیر قرآن، قضاوت و داوری و پاسخ به شبهات دانشمندان از فعالیت های مهم حضرت در دوران عمر مبارکشان بود که با توجه به غصب خلافت و امامت ایشان لحظه ای در پیشرفت دین تعلل نکرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، اظهار داشت: خود مردم بعد از درک حقیقت با امام علی (ع) بیعت کردند و ایشان را به عنوان امام و رهبر خود برگزیدند هر چند که این بیعت باید بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) صورت می گرفت تا این بدعت ها در دین صورت نمی گرفت و 25سال امام خانه نشین نمی شد.

عظمتی، افزود: گزینش کارگزاران شایسته و برکناری کارگزاران بی لیاقت و ناتوان، برنامه ریزی و سازماندهی، قانون مداری و برگزیدن دیده بان برای مراقبت از کارگزاران از اصلاحات و سیاست های اداری و آبادانی شهرها،توسعه کشاورزی،و توسعه صنعت و تجارت از سیاست ها و اصلاحات اقتصادی حضرت در دوران خلافت و امامت حضرت علی (ع) بود.


ارسال نظرات