امام‌جمعه بجستان:

حضور در پای صندوق های رای؛ شلیک گلوله به قلب دشمن است

امام‌جمعه بجستان گفت: حضور ما در پای صندوق اخذ رأی علاوه بر عبادت، شلیک گلوله به قلب دشمن است.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۰۲
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسین وحیدی در خطبه نماز جمعه این هفته بعد از دعوت به تقوای الهی، انواع تقوا را برشمرد و اظهار کرد: تقوا بر دو نوع است فردی و سیاسی، در نهج‌البلاغه ‌سخن از تقوای زیاد است که امیرالمؤمنین (ع) به لحاظ حال افراد آن را بیان می‌فرمودند.
 
امام‌جمعه بجستان ادامه داد: در آستانه انتخابات؛ مسئولین، کاندیداها و مردم بایستی به تقوای سیاسی آشنا باشند.
 
حجت‌الاسلام وحیدی ضمن اشاره به نامه‌های امیرالمؤمنین (ع) به فرماندهان نظامی اذعان کرد: امیرالمؤمنین (ع) در نامه‌هایی به فرماندهان نظامی، ازجمله شرح ابن هانی می‌فرمایند؛ مواظب غرور باش، به مقبل ابن قیس ریاحی می‌فرمایند؛ مواظب باش در جنگ باکسانی روبرو شوی که با تو جنگ دارند، در جنگ صفین می‌فرمایند؛ در صورت پیروزی افرادی که فرار می‌کنند آن‌ها را تعقیب نکنید و به مأموران زکات دستور برخورد صحیح و محبت می‌دهند.
 
امام‌جمعه بجستان در خطبه دوم اظهار کرد: یکی از آزمایش‌های بزرگ پیش رو برای ملت ما انتخابات ۲۹ اردیبهشت است، اگر مؤلفه‌های انتخابات همچون مشارکت، رقابت، امنیت، سلامت، انتخاب صحیح و با بصیرت رعایت شود، باعث شکوه و عظمت خواهد بود، حضور ما در پای صندوق اخذ رأی علاوه بر عبادت، شلیک گلوله به قلب دشمن است.
 
خطیب جمعه بجستان ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات ۲۹ اردیبهشت خاطرنشان کرد: آرزوی مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی حضور صددرصدی مردم در پای صندوق‌های رأی است و مهم‌ترین مسئله حضور است، اگر مسئولان و مردم با این هدف مسئله را پیش ببرند انتخابات پرشور خواهد بود.
 
حجت‌الاسلام وحیدی ضمن اشاره به چند نکته انتخاباتی تصریح کرد: در بحث انتخابات چند نکته را باید توجه داشت، مرزبندی سیاسی درست است ولی قطب‌بندی انقلاب و ضدانقلاب هرگز درست نیست، موقعیت و جایگاه خود را در منطقه در نظر بگیریم، از خطوط قرمز مثل ولایت عبور نکنیم، حمله به‌نظام نداشته باشیم، حمایت و یا عدم‌حمایت دشمنان باعث خوشحالی ما نشود.
 
 وی در پایان ضمن تقدیر از حضور جوانان در مراسم اعتکاف امسال از متولیان و فعالان این مراسم معنوی تشکر و حضور پرشور جوانان را در این مراسم امیدبخش دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها