امام جمعه تربت حیدریه:

حضور وحدت بخش مردم در انتخابات مانع فتنه گری می شود

امام جمعه تربت حیدریه تاکید کرد: حضور وحدت بخش مردم در انتخابات آینده دشمنان را از نظام اسلامی ناامید و مانع فتنه گری برخی اشخاص حقیقی و سلایق می شود.
کد خبر: ۸۸۴۶۹۰۷
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: مهمترین مطالبه مردم حضور وحدت بخش در انتخابات و با استناد به رهنمودهای مقام معظم رهبری است تا با انتخاب افراد اصلح و شایسته برای نظام، دشمن ناامید شود.
 
وی ادامه داد: حضور با شکوه مردم در پای صندوق های رای اقتدار نظام اسلامی و مردم سالاری را به رخ دشمنان خواهد کشاند و مانع فتنه انگیزی برخی اشخاص حقیقی و سلایق می شود.
 
عصمتی در بخشی دیگر از سخنان خود به سالروز گرامیداشت نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و افزود: امروز ارتش با نیروهای مومن، متعهد و کارآمد در همه صحنه های کشور حضور دارد و اقتدار آن باعث می شود تا در کنار سایر قوای مسلح بعنوان نیروی بازدارنده در برابر زیاده خواهی جبهه استکبار باایستد.
 
خطیب جمعه تربت حیدریه اذعان کرد: پیوستن بسیاری از افسران و سربازان ارتش در دوران قبل از انقلاب به مردم نقش مهمی در پیروزی و استقرار نظام اسلامی داشت که در ادامه با مبارزه در قائله های کردستان و همچنین ۸ سال جنگ تحمیلی عزت، عظمت و اقتدار خود را به منصه ظهور رساند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها