نخستین جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد

با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی نخستین جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۷۱۱۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد حسن واحدی در این جلسه گفت: با توجه به همزمانی سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با ایام ماه مبارک رمضان، اساس عملکرد ستاد بر مبنای سیاست های ابلاغی از سوی مرکز خواهد بود.
 
وی تاکید کرد: تمام اعضای ستاد در درجه نخست هدف خود را معطوف به معرفی ابعاد گوناگون شخصیت امام راحل عظیم الشان(ره) نمایند تا در سطح استان برنامه ها با نوآوری انجام پذیرد.
 
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توسعه رویکرد فرهنگی آستان قدس رضوی؛ گفت: توجه به ظرفیت این نهاد مقدس در برنامه های ستاد ارتحال باید مورد توجه و استفاده قرار گیرد.
 
واحدی در بخش دیگری از سخنان خود برنامه ریزی برای تغییر رویکرد نمایشگاه مشهد دوست داشتنی به معرفی شخصیت روحانی و مبارز امام خمینی (ره) را خواستار شد.
 
گفتنی است نمایشگاه مشهد دوست داشتنی چندی پیش فعالیت خود را بر مبنای نوروز 96 به ظهور رساند.
 
خاطر نشان می گردد کمتیه های انتظامی، اعزام، نظارت، تشکل های دینی، مراسم، حوزه و روحانیت، ایثارگران، هنری، ورزش و جوانان، تدارکات و تغذیه ، فرهنگیان و دانش آموزان، امداد و درمان، رسانه و اطلاع رسانی، دانشجویی، اصناف، بانوان و حمل و نقل و... به عنوان کمیته های 18گانه ذیل ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) قرار دارند.
 
برگزاری جلسات ستاد هر دو هفته یکبار، احیاء ستادهای شهرستانی با محوریت فرمانداری ها، صدور و ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها، اطلاع رسانی دقیق از مصوبات ستاد برای مخاطبین، ارسال گزارش عملکرد کمیته ها به دبیرخانه ستاد، به کاربردن خلاقیت در توسعه و تبلیغ اندیشه های امام راحل از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد اهتمام قرار گرفت.
 
دبیرخانه ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مرکز استان فعالیت خود را آغاز نموده است
ارسال نظرات
پر بیننده ها