فرمانده تيپ 38 زرهي تربت جام:

گروه هاي تروريستي در مقابل ارتش جمهوري اسلامي ایران همانند اسباب بازي است/ تمام اقدامات قوای مسلح در راستاي افزایش اقتدار و بازدارندگي است

فرمانده تيپ 38 زرهي تربت جام با اشاره به آمادگی قوای مسلح در حراست از مرزهای کشور بیان داشت: تمام برنامه ريزي و اقدامات ما در راستاي افزایش اقتدار و بازدارندگي است و درصورت تهدید با کمترین زمان ممکن پاسخ کوبنده ای به دشمن متخاصم خواهیم داد.
کد خبر: ۸۸۴۷۴۱۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان رضوی، سرهنگ ايرج دبيرنظامي در نشست خبري در تربت جام با گراميداشت ياد و خاطره 48 هزار شهید ارتش و تبريک فرارسيدن 29 فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي گفت: حفاظت از مرزها و دفاع از کیان ایران اسلامی هميشگي است و هيچ کس جرات نگاه چپ به يک سانتيمتر از خاک کشور را ندارد.

وی افزود: حضور نيروهاي ولايت مدار نظام اسلامي به صورت شبانه روزي در درون وبرون مرزها باعث آرامش و آسايش مردم شده است.

وي تصريح کرد: در روز 29 فروردين نيروي زميني ارتش با جديدترين و پيشرفته ترين تجهيزات نظامي روز به همراه ديگر نيروهاي مسلح شهرستان  اقتدار، عزت ، سربلندي و ولايت مداري را به نمايش مي گذارد.

فرمانده تيپ 38 زرهي بيان داشت: امروز همه ارتشیان مردمي هستند و با جان گذشتگي و پيروي محض از فرماندهي معظم کل قوا حرف اول را در دنيا مي زند و خود را سرباز امام زمان (عج) و رهبري مي داند.

دبيرنظامي با اشاره به وجود گروه هاي تروريستي در منطقه خاطرنشان کرد: گروه هاي تروريستي در مقابل ارتش جمهوري اسلامي ایران همانند اسباب زي هستند و ارتش در طول 38 سال از انقلاب آزمون خود را در مقابله به متجاوزگران پس داده است.
 
وي با اشاره به نقش ارتش در اجراي طرح هاي مردم ياري ابراز داشت: ارتش از ابتداي انقلاب با کمال افتخار در برنامه هاي که نياز بوده وارد عمل شده است و پاي در رکاب است و امروز سران ارتش افراد ولايت مدار، دلسوز، جان فدا و در راه خدا و رهبري تلاش مي کنند.

سرهنگ دبير نظامي با تجليل از مقام شهدا گفت: هرچه داريم از برکت خون شهيدان است واگر شهدا نبودن امروز اين آزادي، آرامش و امنيت را نداشتيم که به پاس حرمت خون شهيدان به دست آمده است.

فرمانده تيپ 38 زرهي با اشاره برنامه هاي گراميداشت دهه ارتش گفت: برنامه هاي اجرايي اين دهه از سالروز شهادت امير دل ها صياد شيرازي شروع وبا رژه نيروهاي مسلح در 29 فرودين به پايان مي رسد.

وي ادامه داد: حضور پرسنل تيپ 38 در مراسم عطرافشاني مزار شهيدان، نمازجمعه، ديدار با پيشکسوتان، امامان جمعه تشیع وتسنن، ديدار با خانواده هاي شهدا، ديدار با ايتام و بازديد از مناطق زلزله زده از جمله فعاليت هاي اين دهه است.

دبيرنظامي با اشاره به انتخابات پيشرو اعلام کرد: براساس قانون افراد نظامي حق دخالت وحمايت از هیچ کانديدای را ندارند و بدون وابستگی به هیچ حزب وگروه سیاسی براساس تکليف شرعي و وظيفه دینی و انقلابی در راستای حضور حداکثری به پاي صندوق هاي راي می رویم و آنچه صلاح کشور و مردم باشد اتفاق خواهد افتاد.

فرمانده تيپ 38 زرهي تربت جام با اشاره به آمادگی  قوای مسلح در حراست از مرزهای کشور و دفع فتنه ها بیان داشت:  قوای مسلح اضلاع مثلث تحت حمایت از اوامر فرمانده کل قوا هستند، بنابراین هيچ دغدغه اي براي مقابله با فتنه گران نداريم و تمام برنامه ريزي و اقدامات ما در راستاي افزایش اقتدار و بازدارندگي است و در صورت تهدید با کمترین زمان ممکن پاسخ کوبنده ای به متخاصم خواهیم داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها